//
کدخبر: ۲۲۴۲۵۱ //

برگزاری آئین اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری آئین اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی با مشارکت استانداری کرمانشاه خبر داد.

برگزاری آئین اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از مشارکت استانداری کرمانشاه در تامین جهیزیه برای مددجویان پشت نوبتی، اظهار داشت: ۸۰۰ زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار پرتلاش کرمانشاه خوشبختانه اقدامات لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته که طی مراسمی فعلا به ۱۱۴ زوج جهیزیه اهدا می شود و مابقی نیز طی مراسمات دیگر واگذار خواهد شد.

 مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان همزمان، به مناسبت هفته وحدت و میلادحضرت رسول اکرم(ص) روز شنبه ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۶ عصر با حضورنماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه معزز، استاندار محترم و دیگر مسئولان استانی در محل تالار انتظار برگزار می شود.

دکتر رضوان مدنی همچنین به اهدای ۱۶۱ سری جهیزیه در شهریورماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه اشاره داشت و افزود: در سال های گذشته تسهیلات بهزیستی برای جهیزیه مددجویان تحت پوشش تنها یک میلیون تومان بود که در حال حاضر این مبلغ افزایش بسیار خوبی داشته که با مشارکت خیرین وسایل کامل زندگی در اختیار مددجویان قرار داده می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان