//
کدخبر: ۲۲۳۶۲۶ //

پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمن است

فرمانده انتظامی استان گفت: پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمنان است که باید نسبت به آن توجه داشت.

پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمن است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: امروز اهمیت پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست و بدون شک توجه به آن امنیت جامعه را افزایش می دهد.

وی در ادامه یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار به گونه ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می کند و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

وی تاکید کرد: نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن ها انجام دهند.

سردار جاویدان تصریح کرد: خوشبختانه امروز هیچ مجرمی کرمانشاه را محلی امن برای انجام اعمال مجرمانه خود نمی داند و به خوبی می دانند در این دیار از کمترین امنیت برخوردار نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان