//
کدخبر: ۲۲۱۱۱۸ //
فرماندار پردیس:

اجرای پدافند اقتصادی و سایبری الویت کاری ادارات پردیس قرار بگیرد

فرماندار پردیس گفت: اجرای پدافند اقتصادی و سایبری الویت کاری ادارات پردیس قرار بگیرد.


اجرای پدافند اقتصادی و سایبری الویت کاری ادارات پردیس قرار بگیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالعظیم رضایی عصر یکشنبه درجلسه پدافند غیر عامل پردیس با بیان اینکه شناسایی و مقابله با تهدیدات اصلی ترین وظیفه پدافند غیر عامل است اظهار داشت: گزارش اقدامات کارگروه های تخصصی به صورت هفتگی ارائه و آموزش همگانی پیرامون پدافند غیر عامل برای همه اقشار انجام شود.

وی بیان داشت: ادارات برای هشتم آبان و هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل بر اساس برنامه های ابلاغی اقدامات خود را انجام وگزارش مربوطه را ارسال کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه اجرای پدافند اقتصادی و پدافند سایبری باید در الویت کاری ادارات پردیس قرار بگیرد به شعار هفته پدافند غیر عامل سال ۹۸ مبنی بر پدافند غیر عامل، مقاومت و باز دارندگی با رونق تولید که از هشتم آبان تا چهاردهم آبان ماه برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: هفته پدافند غیر عامل بهترین فرصت بر تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ سازی آن در جامعه است.

وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر به موضوع پدافند غیرعامل پرداخته شده و اقشار مختلف با این سلاح بیگانه نیستند.

فرماندار پردیس به برنامه ریزی هدف دار در هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: اگر به دنبال امنیت کامل هستیم، باید پدافند غیر عامل و عامل را همانند دوبال در کنار هم مهم بدانیم.

وی نقش مردم را در این امر مهم‌ دانست و تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم و با اتخاذ تصمیم های درست و ‌مناسب ضمن مقابله با فشار های مادی و معنوی دشمن، سطح حفاظت از اماکن و تاسیسات خود را بالا ببریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان