//
کدخبر: ۲۲۱۸۷۴ //

مجوز تاسیس آموزشگاه موتورسیکلت اعطا می شود

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان از اعطای 7 مجوز تاسیس آموزشگاه موتورسیکلت در استان خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند در این زمینه اقدام کنند.

مجوز تاسیس آموزشگاه موتورسیکلت اعطا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان و تکریم شهروندان مجوز تاسیس 7 آموزشگاه موتورسیکلت برای 7 شهرستان تابعه استان صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، گیلانغرب، روانسر، ثلاث باباجانی و صحنه شهرستان هایی هستند که مشمول تاسیس آموزشگاه موتورسیکلت هستند و واجدین الشرایط می توانند متقاضی تاسیس شوند.

سرهنگ شیری ادامه داد: از جمله شرایطی که متقاضیان احداث آموزشگاه موتورسیکیت باید داشته باشند، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن حداقل ۲۰ سال تمام، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوء پیشینه موثر کیفری است.

سرهنگ شیری در ادامه اظهار داشت: افراد حقوقی نیز می توانند با ارائه اساسنامه شرکت تعاونی، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت تعاونی با موضوع فعالیت آموزش گواهینامه رانندگی موتورسیکلت و ارائه صورت جلسه اعضای هیئت مدیره، متقاضی تأسیس آموزشگاه موتورسیکلت شوند.

رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: علاوه بر شرایط موسس، مدیر و قائم مقام و مربیان آموزشگاه مذکور برابر دستورالعمل مربوطه دارای شرایطی است که موسس باید در تاسیس آموزشگاه آن را لحاظ کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به یک مجوز برای هر شهرستان در صورت تعدد متقاضی در شهرستان، برابر دستوالعمل امتیاز بندی بعمل می آید، به همین خاطر متقاضیان واجدالشرایط در مرکز استان با مدارک لازم به پلیس راهور استان و در شهرستان به پلیس راهور شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

سرهنگ شیری در پایان مهلت تحویل مدارک به شعبه  امور آموزشگاه های پلیس راهور را تا پایان آبان عنوان و تاکید کرد: مهلت مذکور قابل تمدید نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان