//
کدخبر: ۲۱۱۲۵۴ //

محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت ترافیکی طی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسن میرقیصری، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم گفت: از ساعت ۲۴ روز ۱۷ شهریورماه تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ شهریورماه عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثنای وسایل نقلیه امدادی در برخی معابر استان ممنوع است.

وی گفت: معابری که در این روزها محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود شامل خیابان‌های عمار یاسر و آذر به سمت سه‌راه بازار، کوچه مخابرات خیابان ۱۹ دی به سمت چهارراه بازار، خیابان خاکفرج و پل رجایی به سمت میدان مطهری و میدان سعیدی و همچنین از فروشگاه رفاه به سمت چهارراه غفاری می‌شود.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: همچنین محدودیت ترافیکی از خیابان اراک دوربرگردان جنب پل حجتیه به سمت پل آهنچی و تقاطع حجتیه و دوربرگردان بلوار منتظری حدفاصل پل نیروگاه و تقاطع حجتیه به سمت تقاطع حجتیه اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین محدودیت ترافیکی از میدان جانبازان به سمت صفائیه، میدان شهدا به سمت میدان جانبازان و میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا اعمال می‌شود.

میرقیصری ادامه داد: در تقاطع مجتمع ناشران به سمت تقاطع عمار یاسر و انقلاب، خیابان‌های عمار یاسر و انقلاب به سمت تقاطع چهارمردان، تقاطع سجادیه به سمت تقاطع عمار یاسر و انقلاب، تقاطع خیابان روحانی و خیابان آذر به سمت خیابان عمار یاسر و آذر و کنارگذر عمار یاسر به سمت تقاطع عمار یاسر و خیابان آذر و سه‌راه بازار محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: در دهه اول محرم به ویژه شب تاسوعا و عاشورا و شام غریبان، محدودیت ترافیکی در منطقه گلزار شهدا از بلوار شاهرودی تقاطع خیابان سقایتی به سمت گلزار شهدا اعمال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان