//
کدخبر: ۲۲۱۵۲۶ //

نشست مشترک رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه صنعتی کرمانشاه

نشست مشترک رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه صنعتی کرمانشاهبرگزار شد.

نشست مشترک رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه صنعتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای تهیه و هماهنگ نمودن برنامه ها و  فعالیت‌های عمرانی، بررسی و تبیین سیاست‌های مربوط به بودجه ی دانشگاه ها، ارزشیابی کارآیی و عملکرد و همچنین بررسی اجرای برنامه‌ها و پیشرفت سالانه ی این مجموعه، روز سه شنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ نشست مشترکی با حضور رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه صنعتی کرمانشاه در محل دفتر ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

photo_2019-10-22_20-01-45

 دکترحبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از دانشگاه صنعتی به جهت این دعوت و توجه این مجموعه به اهمیت بررسی گزارش‌ها و مسائلی که در خصوص سیاست‌های مربوط به تخصیص بخشی اعتبارات دانشگاه ها وجود دارد، افزود: با توجه به رشد نرخ تورم و تداوم این وضعیت در سال جاری، اکنون وظیفه ی ماست که حداکثر توان خود را در جهت مدیریت هزینه ها بکارگیریم.

 

وفایی با اشاره به کلیات و محورهای بودجه سال ۹۹ از جمله درآمدزایی پایدار، هزینه کردکارا، ثبات در اقتصاد، توسعه و عدالت و اصلاحات نهادی نظام بودجه‌ریزی تصریح کرد: اکنون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان متولی بخشی از توسعه ی کشور درابعاد استانی و ناحیه ای در حال توسعه ی راهکارهایی جهت ایجاد پیوند بین برنامه های بخشی، استانی،ناحیه ای و ملی می باشد.

 در ادامه ی نشست دکترعلی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن خیرمقدم به میهمانان و ابراز خرسندی از حضور، توجه و عنایت این مجموعه ی محترم به دانشگاه صنعتی کرمانشاه، به معرفی اجمالی این مجموعه و  بیان موانع و مشکلات پیش روی این دانشگاه پرداخت.

 وی در ادامه ضمن بیان شاخص های مهم آموزشی و تبیین جایگاه این دانشگاه در بین دانشگاه های کل کشور به لحاظ سرانه تولید علم، در خصوص اعتبارات، مسائل مالی و مشکلات دانشگاه، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات دانشگاه نبود خوابگاه دانشجویی است و این مهم را ناشی از منع ساخت خوابگاه دولتی در برنامه پنجم توسعه عنوان کرد و افزود: این موضوع، دانشگاه را مجبور به روی آوردن به خوابگاه‌ های خودگردان و صرف هزینه‌ کلان از بودجه بخش های مختلف برای کمک به هزینه خوابگاه‌ها کرده است.

دکتر اختری در ادامه سخنان خود به بیان سایر مسائل از جمله فقدان پل عابر پیاده در محل درب ورودی دانشگاه اشاره کرد و با تأکید بر اینکه احداث این پل به جهت حفظ سلامت و امنیت دانشجویان امری الزامی است خواستار حمایت هر چه بیشتر استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت ساخت پل مذکور شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، دکتر وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به همراه آقای مهندس سعادت زاده رئیس گروه دفتر فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،  دکتر اختری ریاست دانشگاه و دیگر مسئولین از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید به عمل آورد

photo_2019-10-22_20-01-51

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان