//
کدخبر: ۲۲۱۰۸۴ //

طبق شنیده ها : ربانی ارشد استعفا کرد

شنیده ها حاکی از آن است که مدیر کل راه و شهرسازی استان با وجود کمتر از14 ماه با حضور در ستاد وزارتخانه استعفای خود را از پست مدیر کلی اعلام کرده است.

طبق شنیده ها : ربانی ارشد استعفا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

با استعفای ربانی ارشد و روی کار آمدن مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان این ششمین مدیر کلی است که به هشت سال نرسیده بر این کرسی تکیه خواهد زد.

سی ام خرداد ۱۳۹۰ بود که با رای مجلس و تایید شورای نگهبان دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ادغام و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

با ادغام این دو وزارتخانه و تشکیل وزارت راه و شهرسازی دو وظیفه سنگین بر عهده یک وزیر و به تبع آن یک مدیرکل در هر استان قرار گرفت.

از زمان تشکیل این وزارتخانه و شروع به کار اداره کل راه و شهرسازی استان ها تا به امروز، در استان همدان با وجود ظرافتها و اهمیتی که این اداره کل دارد ۵ مدیر کل جا به جا شده و با معرفی مدیر کل جدید این ششمین مدیری است که با استعفای ربانی ارشد به این پست منصوب خواهد شد. یعنی اغلب این مدیران نتوانسته اند بیش از ۱۵ ماه در این پست خدمت کنند.

با این تغییرات متعدد این سوال در ذهن شکل می گیرد که آیا این مدیران توانمند نبودند که نتوانسته اند در این سمت به کار خود ادامه دهند که البته در جواب این سوال می توان گفت در فرض که یک یا دو مدیر توانمند نبودند اما بقیه چرا عمر خدمت و مدیریت شان اینقدر کوتاه بوده است.

به نظر می رسد عوامل و فشارهای خارجی مسبب تغییرات متعدد در مدیریت این اداره کل است که این موضوع باعث آسیب جدی به استان خواهد شد چرا که همانطور که ذکر شد این اداره یکی از ادارات مهم و زیربنایی است و نقش مهمی در توسعه استان دارد و یقینا با این تغییرات پی در پی که مدیری نتواند  بیش از یک سال و اندی در این پست دوام بیاورد نمی توان آینده خوبی برای این استان متصور بود.

در اداره ای همچون اداره کل راه و شهرسازی برنامه ریزی و اجرای طرح های زیربنایی و کارشناسی شده و بلند مدت در راستای اهداف تعیین شده کلان کشور و استان از ضروریات این اداره است و این مهم با تغییر پی در پی مدیران آن محقق نخواهد شد و عمر کوتاه مدیران آن  اجازه اجرای برنامه های خوب و بلند مدت در مسیر توسعه استان را نخواهد داد و این موضوع آسیب جدی بر پیکره این استان وارد خواهد کرد.

در پایان باید از مدیریت ارشد استان و برخی از نمایندگان استان که اصرار و علاقه زیادی در عزل و نصب های مدیران دارند پرسید که تا به کی این استان باید تاوان اختلاف نظرها، مطالبات و آزمون و خطاهای آنها را باید پس دهد .

خبرنگار : طاها مجیدی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۰۸۴ //
ارسال نظر
 
  • همدان

    نا کارامدترین مدیر در طول عمر راه وشهرسا زی همدان.نه مدیر بود نه سواد مدیریت داشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان