//
کدخبر: ۲۲۰۳۷ //

احداث هتل استاندارد جهت میزبانی مسابقات ورزشی در اردبیل ضروری است

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل به ضرورت احداث هتل‌های استاندارد برای میزبانی مسابقات ورزشی در استان تأکید کرد.

احداث هتل استاندارد جهت میزبانی مسابقات ورزشی در اردبیل ضروری است

به گزارش فرتاک نیوز، نادر فلاحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: استان اردبیل پتانسیل ورزشی قابل‌توجهی برخوردار است و می‌تواند میزبانی مسابقات آسیایی و بین‌المللی را عهده‌دار شود.

وی افزود: یکی از زیرساخت‌های لازم برای میزبانی مسابقات، احداث هتل‌های استاندارد پنج ستاره است تا مورداستفاده تیم‌های ورزشی قرار گیرد.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات والیبال آسیایی اضافه کرد: با هدف برگزاری این مسابقات دو سالن رضازاده و شهید آسمانی در سطح جهانی استانداردسازی شده است.

به گفته فلاحی با تأمین این زیرساخت، اردبیل آماده میزبانی از مسابقات آسیایی دیگر است و می‌تواند میزبان رقابت‌های جهانی باشد.

 رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به حضور ۱۱ تیم در این مسابقات اضافه کرد: دو هتل لاله  برای هفت تیم و رضوان برای چهار تیم در شهر سرعین جهت اسکان تیم‌ها تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی، داوران بین‌المللی و افسران دوپینگ نیز در مجموعه اقامتی آب‌درمانی قهوه سویی مستقر خواهند شد، اضافه کرد: سایر عوامل اجرایی نیز در هتل کوثر شورابیل اسکان خواهند یافت.

وی تأکید کرد: تمامی هتل‌های ذکر شده آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان داخلی و خارجی را دارند و استانداردهای لازم برای اسکان تیم‌ها تأمین شده است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان