//
کدخبر: ۲۲۰۲۰۳ //
دور دوم توزیع نوشت افزار در مدارس کرمانشاه آغاز شد؛

قبوض کاغذی برق کرمانشاه به نوشت‌افزار دانش‌آموزان استثنائی تبدیل شد

باحضور مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، دور دوم توزیع نوشت افزار از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی اینبار در مدارس استثنایی کرمانشاه آغاز شد.

 قبوض کاغذی برق کرمانشاه به نوشت‌افزار دانش‌آموزان استثنائی تبدیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 با حضور مدیرعامل و معاونان این شرکت در مدرسه استثنایی باغچه بان واقع در شهرک الهیه کرمانشاه دور دوم توزیع نوشت افزار از محل صرفه جویی حذف قبوض کاغذی برق کلید خورد.

 مهندس امیدعلی مرآتی با یادآوری اینکه توزیع لوازم التحریر، اقدامی هماهنگ و یکپارچه از طرف وزارت نیرو و شرکت توانیر بوده و شرکت های توزیع آن را اجرایی کرده اند، گفت: براساس اطلاع رسانی های انجام شده، از اول مهرماه، قبوض کاغذی تمام مشترکان برق سراسر کشور حذف و قبض پیامکی جایگزین آن می شود.

وی ادامه داد : با حذف قبوض کاغذی هیچگونه افزایش بهایی در برق مصرفی مشترکین لحاظ نمی شود و بستر برای اجرایی شدن دولت الکترونیکی در این بخش فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حذف قبوض کاغذی علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست به دلیل کاهش مصرف کاغذ، در هزینه های جاری صنعت برق هم تاثیرگذار است، به طوریکه از محل صرفه جویی هزینه صدور قبوض کاغذی، امکان تامین ۱۰۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار سراسر کشور فراهم شده است.

در پایان این مراسم که در مدرسه استثنایی باغچه بان کرمانشاه برگزار شد، بسته های نوشت افزار که ازمحل حذف قبوض کاغذی تهیه شده بود، در بین دانش آموزان این مدرسه توزیع گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان