//
کدخبر: ۲۲۰۰۷۸ //

وضع نگران‌کننده خسارات حوزه کشاورزی در سیل پلدختر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه موارد خسارات حوزه کشاورزی که امروز برخورد کردیم واقعا نگران‌کننده بود، گفت: فردا با حضور نماینده پلدختر مشکلات این حوزه بررسی می‌شود.

وضع نگران‌کننده خسارات حوزه کشاورزی در سیل پلدختر
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر نوبخت امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت دیواره ساحلی و سایت ۴ هکتاری شهر پلدختر با اشاره به اینکه ساخت ۲ هزار واحد برای اقشار کم درآمد لرستان در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ زنی شد و ۱۱ ماه زمان برای بهره برداری آن ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در شهریور سال ۹۹ که هفته دولت است ان شاء الله همه دو هزار واحد را افتتاح می کنیم. البته اطمینان دارم تعدادی هم زودتر از ۱۱ ماه آماده می شود.

وی با بیان اینکه ابتدا باید از همه مردم به سبب همراهی و شکیبایی که انجام دادند قدردانی و تشکر کنم،  از همکارانم در قوه مجریه که برای کاهش آلام مردم تلاش کردند تشکر می کنم، تصریح کرد: ۳ هزار میلیارد تومان طی ۶ ماه گذشته به صورت تسهیلات و اعتبارات برای بازسازی و نوسازی اماکن آسیب دیده لرستان صرف شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همه مدیران به ویژه استاندار با جدیت تلاششان این بود از منابع برای پیشرفت کار عمران استفاده کنند، افزود: نمایندگان استان به ویژه نماینده پلدختر که خسارات بیشتری در سیل دید برای جبران خسارات تلاش کردند، با روال همدلی و همبستگی و تلاشی که بین مسئولان وجود دارد امیدوارم بتوانیم در زمان مقرر شاهد اتمام کار باشیم.

نوبخت با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است تا آنجایی که می توانیم آلام مردم را کم کنیم ولی توانایی این را نداریم که همه خسارات را پرداخت کنیم، گفت: پرداخت خسارات وارده به خودروها در سیل به صورت کلی در برنامه نیست، از استاندار می خواهم موضوع را به صورت استانی ارزیابی کند.

وی در خصوص خسارات سیل به بخش کشاورزی اظهار داشت: فردا از آقای کاظمی نماینده مردم پلدختر درعوت کرده ایم به سازمان بودجه بیایند و مسئولین کشاورزی هم بیایند تا برای بخش کشاورزی پلدختر یک کار خاص انجام دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به صورت عام الان مشخص است برای هر واحد خسارت دیده بر اساس هکتار چقدر باید پرداخت شود، تصریح کرد: اما مواردی امروز برخورد کردیم و واقعا هم نگران کننده بود که ایجاب می کند فردا در جلسه با نماینده مردم پلدختر در مورد آن ها توافق کنیم تا بتوانیم کاری انجام دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان