//
کدخبر: ۲۲۰۰۱۱ //

بازیکن تیم امید: اگر حمایت شویم قطعا می‌توانیم به المپیک صعود کنیم

بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: با حضور حمید استیلی به عنوان سرمربی، جو تیم المپیک دوباره خوب شد و همه امیدواریم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم امید: اگر حمایت شویم قطعا می‌توانیم به المپیک صعود کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا جبیره با اشاره به برد تیم المپیک برابر استرالیا گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نیمه اول می‌توانستیم با زدن سه گل به رختکن برویم ولی داور یک پنالتی مسلم را برای تیم ما نگرفت. در شروع نیمه دوم گل خوردیم ولی خوشبختانه نتیجه را حفظ کردیم، هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. 

وی در ارتباط با شانس صعود به المپیک تاکید کرد: یکدل بودن یک تیم مهمتر از مسائل فنی است. خوشبختانه با حضور استیلی به عنوان سرمربی، دوباره جو تیم المپیک خوب شد و همه بچه‌ها هم به سرمربی تیم علاقه دارند و استیلی هم بازیکنان را دوست دارد. اگر حمایت شویم و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم قطعا می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در ارتباط با بحران مالی در این باشگاه و عدم پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان اظهار داشت: از نیم‌فصل پارسال پولی از صنعت‌نفت نگرفته‌ام و خیلی از بازیکنان هم چنین شرایطی دارند. ما جز فوتبال راه درآمد دیگری نداریم و خیلی زشت است که یک بازیکن لیگ برتری پولی در جیب نداشته باشد. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود، ما تیم خوبی داریم و حیف است که تمرکز بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی به هم بریزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان