//
کدخبر: ۲۱۸۹۸۸ //
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

آرزوی دیرینه بخش کشاورزی کرمانشاه برای تاسیس مراکز جهاد کشاورزی غیر دولتی محقق شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تاسیس اولین مرکز جهاد کشاورزی غیر دولتی در استان خبر داد.

 آرزوی دیرینه بخش کشاورزی کرمانشاه برای تاسیس مراکز جهاد کشاورزی غیر دولتی محقق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح اولین مرکز غیر دولتی استان کرمانشاه گفت؛امروز خوشحالیم که بگوئیم آرزوی دیرینه سازمان جهت تاسیس مراکز جهاد کشاورزی غیر دولتی محقق شده است.

مهندس حاتمی در ادامه به ظرفیت های کشاورزی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در برنامه ۳ ساله تدوین شده سازمان تصمیم بر آن داریم تا در تمامی دهستانها مراکز جهاد کشاورزی غیر دولتی مستقر شوند و در ادامه اکثر امور غیر حاکمیتی را به این مراکز واگذار خواهیم کرد.

وی هدف از ایجاد مراکز جهاد کشاورزی غیر دولتی را حذف بروکراسی زائد ،مردم دمداری و دانش محوری به حساب آورد و گفت؛ این مراکز می بایست به گونه ای عمل کنند تا با آمدزایی اقتصادی علاوه بر کارشناسان غیر دولتی، به علت جذابیت کارشناسان دولتی را نیز جذب خود نمایند .

وی افزود : همزمان با افتتاح این مرکز ۲۹ مرکز دیگر نیز در سطح استان آغاز به کار خواهند نمود و تاکنون ۲۰۰ فارغ التحصیل بیکار بخش کشاورزی در این مراکز مشغول به کار شده اند.

وی به متولیان این مراکز توصیه نمود کشاورزی قراردادی را در استان عملیاتی نمایند و ضمن بهره گیری از دانش روز، کشاورزی اقتصادی را با محوریت کشاورزی پایدار نهادینه و به آب و خاک و محیط زیست نیز توجه جدی و وافر داشته باشند.

مهندس حاتمی در پایان به ویژگی های شهرستان هرسین و مردم انقلابی آن اشاره کرد و گفت؛همه با هم در مراکز دولتی و غیر دولتی می بایست بسیج شویم تا در جنگ اقتصادی پیشاروی دشمن را زمین گیر نمائیم.

گفتنی است مراسم افتتاحیه مرکز جهاد کشاورزی غیر دولتی کشاورزی "خوشه های سبز اندیش زرین" با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ،مدیر حراست سازمان ،مدیر ترویج ،مسئول امور شهرستانهای سازمان،رئیس سازمان نظام مهندسی استان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان هرسین و...در محل کار این نهاد غیر دولتی در هرسین برگزار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان