//
کدخبر: ۲۱۷۲۳۵ //

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران: صنعت طلا به سرمایه دولت نیازی ندارد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: در صنعت طلا و جواهرات هیچ پولی از دولت نخواهیم گرفت و به بیانی دیگر صنعت طلا به سرمایه دولت نیازی ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران: صنعت طلا به سرمایه دولت نیازی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم محمد ولی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته در اصفهان، اظهار کرد: درست است که مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارند، اما باید از استان اصفهان که بخش عظیمی از صنعت کشور را در خود جای داده، حمایت کرد تا مشکلات عظیم اقتصادی کشور جبران شود.

وی ادامه داد: بهبود شرایط اقتصادی کشور با بهبود روند صادرات و واردات محقق می شود و از این دو طریق می‌توان ارزآوری برای کشور به همراه داشته باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران تصریح کرد: هنر و فرهنگ ایران صادر شده است و دنیا خواهان آن است، اما با وجود برخی از بروکراسی های اداری، این مهم اتفاق نیفتاده و به عقیده من در صورت تدوین سند تحول راهبردی، این مهم برای ما دست یافتنی خواهد بود.

محمدولی تاکید کرد: هفت کشور در دنیا حرف اول را در صنعت طلا و جواهرات می‌زنند که ایران یکی از آنها است. در صنعت طلا و جواهرات هیچ پولی را از دولت نخواهیم گرفت و به بیانی دیگر صنعت طلا به سرمایه دولت هیچ نیازی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان