//
کدخبر: ۲۰۹۴۱۲ //

نقاط متصل به شبکه دولت در استان تهران به بیش از ۵۳۰ نقطه رسیده است

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تهران با توجه به اثرات مثبت دولت الکترونیک از اتصال ۵۳۰ نقطه به شبکه دولت در استان خبر داد.

نقاط متصل به شبکه دولت در استان تهران به بیش از ۵۳۰ نقطه رسیده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا آهنگر روز چهارشنبه با توجه به اهمیت فراهم کردن زیرساخت های دولت الکترونیک گفت: دولت الکترونیک به عنوان بستر و فرآیند مدیریت بدون کاغذ است که بر مبنای آن بسیاری از ارتباطات بین اداره ها باهم و با مردم از طریق کانال های چند رسانه ای صورت می گیرد.  

وی افزود: دولت الکترونیک سبب می شود که تمامی شهروندان، شرکت های تجاری، سازمان های دولتی و کارمندان دولت از طریق وب سایت ها در شبکه اینترنت و بدون محدودیت مکانی و زمانی به اطلاعات و خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند از این رو هدف اصلی دولت الکترونیک فراهم کردن محیط دیجیتالی برای ارائه اطلاعات، ایجاد ارتباطات و ارائه خدمات است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تهران تصریح کرد: در استان تهران نیز این مهم با جدیت پیگیری می شود و در مورد شبکه دولت سامانه‌های جدید ایجاد و با همکاری دیگر دستگاه اجرایی دسترسی برای کاربران فراهم می شود تا اقدامات لازم در بستر این عمل انجام شود.

آهنگر با بیان اینکه دولت الکترونیک، در راستای تمرکززدایی، بهبود کارایی و اثربخشی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: در ۹ ماه گذشته ۸۰ نقطه در استان تهران به شبکه دولت وصل شد و تعداد نقاط متصل به شبکه دولت در استان تهران اکنون به بیش از ۵۳۰ نقطه رسیده است و این روند با جدیت دنبال می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان