//
کدخبر: ۲۱۶۴۸۰ //
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

امسال۳۰۰ موکب از استان تهران طی ایام اربعین در عراق مستقر می شوند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه در سالیان گذشته تنه ۱۶۰موکب در ایام اربعین خدمت رسانی می کردندگفت: امسال۳۰۰موکب ازاستان تهران طی ایام اربعین درعراق مستقر میشوند.

امسال۳۰۰ موکب از استان تهران طی ایام اربعین در عراق مستقر می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا گودرزی عصر شنبه همایش موکب داران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در محل سالن شیخ صدوق حم عبدالعظیم حسنی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در سال جاری تعداد ۳۰۰ موکب از استان تهران در ایام اربعین در عراق مستقر خواهد بود و این در حالی است که در سالیان گذشته تنها ۱۶۰ موکب خدمت رسانی می کردند.

گودرزی با بیان اینکه ۷ کمیته زیرساخت، اطلاع رسانی، امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، مشارکت های مردمی، ارزیابی و اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان تهران با برنامه ریزی در حال خدمت رسانی و برنامه ریزی برای زوار هستند گفت: پیش بینی می شود در شهر نجف در زمان پیک ورود زوار ۸۵هزار وعده غذایی توزیع داشته باشیم و همچنین در پارکینگ طبقاتی شهر نجف حدود ۲۰ هزار نفر اسکان و توزیع غذا خواهیم داشت.

وی افزود: در صحن حضرت زهرا (س) ۶اشپزخانه بصورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می کنند واسکان زائرین نیز در این صحن صورت خواهد گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به ملاقات استاندار تهران با استان استاندار نجف بیان داشت: در این دیدار برخی کاستی ها از سوی استاندار نجف مطرح شد و البته با توجه به حجم عظیم زوار در این رویداد برخی کاستی ها طبیعی است.

گودرزی با بیان اینکه مرز خروجی مرز مهران است و اتباع خارجی از مرزهای شلمچه و چزابه تردد می کنند گفت: ستاد اربعین استان تهران امسال در کاظمین و سامرا نیز خدمت رسانی خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان