//
کدخبر: ۲۱۶۲۶۳ //

۲۰ صندوق قرض الحسنه بسیجیان در بردسکن ایجاد شد

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی، تاکنون تعداد 20 صندوق قرض‌الحسنه با تشکیل گروه‌های مختلف در بردسکن ایجاد کردیم.

20 صندوق قرض الحسنه بسیجیان در بردسکن ایجاد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی محبی نجم آباد، ظهر امروز در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در بردسکن برگزار شد که حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا بر شکوه وعظمت مراسم افزود.

فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی، تاکنون تعداد 20 صندوق قرض‌الحسنه با تشکیل گروه‌های مختلف در بردسکن ایجاد کردیم، اظهار کرد: با هدف کمک به خانواده‌های کم بضاعت، تعداد 50 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به ارزش هر سری، چهار میلیارد ریال  بین نوعروسان توزیع شد و علاوه برآن نیز 11 سری جهیزیه دیگر توسط سپاه ناحیه بردسکن با کمک خیرین منطقه تامین  و توزیع شده است.

وی تجهیز و ساماندهی نیروهای بسیجی را از برنامه٬های بسیج نام برد و اظهار کرد: در سیل اخیر بردسکن، سپاه توانست کمک‌های مناسبی را در کنار مدیران اجرایی به دستگاه‌های  خدمات رسان داشته باشد.

فرمانده سپاه بردسکن تامین دستگاه‌های سنگین و وسایل مورد نیاز را از جمله کمک‌های سپاه به سیل زدگان عنوان کرد و گفت:  بیش از 200 خانوار روستایی را در زمان سیل را اسکان دادیم و 1200 بسته مواد غذایی با ارزش هربسته چهار میلیون ریال بین سیل زدگان توزیع کردیم.

محبی تامین اعتبار ساخت 65 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده توسط بسیج سازندگی را از دیگر اقدامات سپاه نام برد و گفت: علاوه بر این قرار شد تعداد 10 واحد مسکونی را سپاه بردسکن بسازد که تاکنون ضمن اینکه دو واحد تحویل شده است به‌زودی چهار واحد دیگر به افراد خسارت دیده  تحویل می‌شود.

وی از ساخت 15 سرویس بهداشتی در روستاهای عشایری بردسکن توسط سپاه خبر داد.

فرمانده سپاه بردسکن به توزیع 300بسته لوازم خانگی با کمک امام جمعه، فرماندار و خیرین بردسکن اشاره و عنوان کرد: این هفته پیگیر مصوبات سفر سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به بردسکن خواهیم بود و در سفر به تهران موضوعات کمک‌های این سفر از جمله تامین جهیزیه برای نوعروسان را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

محبی با بیان اینکه سپاه پیرو منویات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها آماده است، گفت: با کمک آموزش و پرورش و مدیران مدارس، تاکنون طرح شهید بهنام محمدی به‌خوبی در بردسکن اجرایی شده است و درحال حاضر 200 حلقه صالحین در سپاه ناحیه بردسکن در سطح پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت فعال می‌باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان