//
کدخبر: ۲۱۵۸۰۴ //

ثبات امنیتی مهمترین مولفه قدرت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ثبات امنیتی مهمترین مولفه قدرت و پیشرفت هر کشور است.

ثبات امنیتی مهمترین مولفه قدرت است
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجید سوری عصر امروز در جلسه نشیت هم‌اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون اظهار کرد: در بین مولفه‌های قدرت و پیشرفت، ثبات امنیتی در اولویت نخست قرار دارد.

وی برقراری ثبات امنیت در کشور را مرهون دفاع مقدس و خون پاک شهیدان دانست و عنوان کرد: امنیت و ثبات پایدار مهمترین مولفه‌‌ای است که در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: همه دشمنان معترفند که انقلاب اسلامی توانسته در منطقه‌ای ملتهب و پر تلاطم از ثبات امنیتی برخوردار باشد و این مهم موجب شده بتوانیم به دیگر مولفه‌هایی که منشأ قدرت هستند، بپردازیم.

سوری با تاکید بر اینکه ثبات امنیتی در بین مولفه‌های قدرت و پیشرفت حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: همه این موضوعات برگرفته از مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران به برکت برقراری امنیت پایدار و دستاورهای دفاع مقدس پرچم مقاومت و تفکر سازش‌ناپذیری در برابر استکبار را در دست گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: امروزه تئوریسین‌های امنیتی و سیاسی دنیا اذعان دارند که ملت ایران در رأس قدرت منطقه قرار دارد و هیچ تصمیمی بدون نظر ملت ما به سرانجام نمی‌رسد.

سوری تاکید کرد: به اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی به الگویی برای همه ملت‌های منطقه تبدیل شده که بخشی از این موفقیت مرهون ثبات و امنیت پایدار در دل مرزهای جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ملت و نیروهای مسلح ایران هیچگاه از امنیت پایدار خود کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداشته و به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت گشت‌های رضویون پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: با وجود نوپا بودن گشت‌های رضویون در بروجرد اما فعالیت آن‌ها در نوع خود بی‌نظیر بوده و امید است با تداوم آموزش‌ها شاهد اثربخشی بیشتر عملکردشان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان