//
کدخبر: ۲۱۵۷۱ //

جامعه باید به سمت تحرک، پویایی و نشاط روی آورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط و پویایی در جامعه، اظهار داشت: جامعه باید به سمت تحرک، پویایی و نشاط روی آورد.

جامعه باید به سمت تحرک، پویایی و نشاط روی آورد

به گزارش فرتاک نیوز، سید بیوک موسوی در نخستین جلسه کارگروه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان در سال جدید، اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه های اجرایی نظیر ورزش و جوانان، علوم پزشکی و آموزش و پرورش را موثر دانست و اظهار داشت: باید اقداماتی که در راستای ایجاد پویایی و سلامتی در جامعه می شود با قوت استمرار یابد.

وی ادامه داد: در زمینه توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است و باید از بروز کم‌تحرکی و عواقب ناشی از آن در تمامی سنین و سطوح مختلف جامعه پیشگیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان مصوبات مطرح شده در جلسات کارشناسی را لازم الاجرا عنوان کرد و افزود: با اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای مناسب می توان، مشکلات موجود در جامعه را مدیریت و رفع کرد.

موسوی با بیان اینکه اگر موضوعات اجتماعی به درستی تدبیر نشود به بحران تبدیل خواهند شد، خاطرنشان کرد: باید با پیش بینی های کارشناسی و دقیق، پیش از وقوع بحران ها و مشکلات اجتماعی، از بروز معضلات پیشگیری نمود تا مجبور به مقابله با مسائل مختلف نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط و پویایی در جامعه اظهار داشت: جامعه باید به سمت تحرک، پویایی و نشاط روی آورد که این امر نیازمند عزم جدی و همت همگانی دستگاه های متولی است.

موسوی در موضوع ساماندهی مراکز فروش و عرضه طیور زنده در شهرستان زنجان  اظهار داشت: با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی متولی بویژه شهرداری زنجان و دامپزشکی استان باید راهکار مناسبی به منظور ساماندهی این مراکز عرضه اتخاذ گردد تا از بروز و شیوع بیماری هایی نظیر تب برفکی و آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان زنجان پیشگیری شود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان