//
کدخبر: ۲۱۳۴۶۵ //

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 408 کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس و دستگیری 3 سوداگر مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را داشتند، خبر داد.

کشف 408 کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان خور و بیابانک طرح مقطعی ایست و بازرسی را در محورهای فرعی بیاضه- رباط و حاجی اباد- بیاضه اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ماموران حین اجرای طرح به یک سواری پژو پارس به رانندگی یک آقا و سرنشینی 2 خانم مشکوک و آن را متوقف می کنند بیان داشت: راننده و سرنشینان خودرو با اعلام این موضوع که در حال مسافرت خانوادگی هستند قصد فریب دادن ماموران را داشتند که هوشیاری پلیس مانع از این کار شد و خودرو را بازرسی کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از این خودرو 408 کیلو حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و قاچاقچیان ناکام ماندند.

معصوم‌بیگی  بیان داشت : محموله و خودروی قاچاقچیان توقیف و 3 سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند ، نسبت به رفت وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنها حساسیت ویژه ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان