//
کدخبر: ۲۱۳۴۱۰ //

حوزه‌های علمیه استان خوزستان زنده و پویا هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حوزه‌های علمیه خوزستان، حوزه‌هایی زنده و پویا هستند که در مقابل نفوذ شیطان مقاومت دارند. سلاح علم در برابر هرگونه تحرک دشمنان اسلام قابل استفاده است.

حوزه‌های علمیه استان خوزستان زنده و پویا هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله محمدعلی موسوی جزایری امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان خوزستان به استقلال حوزه علمیه استان اشاره و اظهار داشت: طلاب، اساتید، مدیران حوزه‌های علمیه خوزستان مخاطب اصلی استقلال و ارتقای کیفیت حوزه‌ها هستند.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه ایده در راستای ارتقای علمی حوزه‌های علمیه استان خوزستان توسط صاحب‌نظران، اساتید و طلاب، ادامه داد: طلاب باید در دوران تحصیل به مطالعه کتاب‌های متعدد مشغول باشند البته اساتید در کیفیت ارائه مطالب، باید طلبه‌محور باشند.

رئیس حوزه علمیه اهواز ظرفیت و استعداد طلاب را به عنوان معیار تدریس اساتید در حوزه‌های علمیه برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای ارائه طرح‌های نوین تمامی حوزه‌های علمیه خوزستان باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: به دنبال تشکیل شورایی متشکل از موسسان، برخی ائمه جمعه و مدیران حوزه‌های علمیه در استان خوزستان هستیم تا از طریق برپایی سمینار و جلسات مختلف در راستای ارتقای آنها گام برداشت.

آیت‌الله موسوی‌جزایری به مسئولیت همگانی نسبت به ارتقای حوزه‌های علمیه اشاره و اظهار داشت: در تلاش برای بهینه‌سازی و نوسازی کیفت آموزشی، پژوهشی و طلبگی هستیم. حوزه علمیه خوزستان نسبت به جامعه مسئولیت دارد و در ارشاد و هدایت معنوی مردم نقش بسزایی برعهده دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از جمله ویژگی‌های طلاب حوزه علمیه خوزستان را تحصیل علم و مبارزه با وهابیت برشمرد و بیان کرد: حوزه‌های علمیه خوزستان، حوزه‌هایی زنده و پویا هستند که در مقابل نفوذ شیطان مقاومت دارند. سلاح علم در برابر هرگونه تحرک دشمنان اسلام قابل استفاده است.

وی هرکدام از طلاب حوزه‌های علمیه را خود یک مدرسه برشمرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) در توصیه به طلاب تازه معمم شده، به درس خواندن برای رضایت الهی توصیه کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان