//
کدخبر: ۲۱۰۹۵۷ //

صهیونیست برای ضربه به اسلام، امام حسین (ع) و مهدویت را نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به فعالیت‌های اثربخش مدارس صدرا در تربیت دانش آموزان، گفت: صهیونیست برای ضربه به اسلام، امام حسین (ع) و مهدویت را نشانه گرفته است.

صهیونیست برای ضربه به اسلام، امام حسین (ع) و مهدویت را نشانه گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ساعتی پیش در دیدار حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حسینی مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران با وی با تاکید بر کادر سازی انقلابی در بدنه هیئات عزاداری، گفت: در خصوص کادر سازی انقلابی در هیئات، نقش هیئت امنا بسیار پررنگ است تا با این نیرو پروری بتوانند عزاداری اصیل و سنتی را به آن‌ها بیاموزند و این مسئله نسل به نسل منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌هایی که باید در مورد هیئات انجام شود، دعوت از جوانان و نوجوانان مستعد و خوش صدا برای مداحی است.

امام جمعه یزد به تلاش‌های صهیونیست‌ها در جهت گرفتن دو بازوی قدرتمند اسلام و مسلمان، اذعان داشت: این دو بازویی که دشمنان اسلام به دنبال گرفتن آن از شیعیان به ویژه ایرانی‌ها هستند، امام حسین (ع) و مهدویت است که پایه اصلی آن را می‌توان معنویت دانست که تلاش دشمن هم دور کردن معنویت از بین شیعیان و بالأخص ایران‌ها است.

وی به فرصت بسیار عالی ماه محرم در جهت توجیه جوانان در خصوص مسائل مختلف، عنوان کرد: به لطف خدا، جوانان کشور حرف‌های منطقی را به خوبی درک می‌کنند و به ارزش‌ها ایمان دارند و محکم برای دفاع از آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اثر بخش مدارس صدرا در استان یزد، گفت: توسعه این مدارس در استان یزد باید در دستور کار قرار گیرد زیرا تاثیرات آن در تبلیغ دین در بین دانش آموزان بسیار زیاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان