//
کدخبر: ۲۱۰۷۵۰ //

لزوم تعصب مدیران نسبت به کالای داخلی

استاندار قم گفت: زمانی سخنان مدیران در زمینه رونق تولید اثر می‌گذارد که خودشان نسبت به کالای داخلی تعصب داشته باشند.

لزوم تعصب مدیران نسبت به کالای داخلی
به گزارش فرتاک نیوز،

 بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه رونق تولید اظهار کرد: سامانه ای برای معرفی تولیدات استان قم به صورت یک جا وجود ندارد، سازمان صمت باید با همکاری نهادهای دیگر این ظرفیت را احصا کنند و در دسترس دستگاه‌های اجرایی قرار بدهند.  

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات جلسات اقتصادی استان قم ضروری است، این مصوبات باید ضمانت اجرایی داشته باشند و اجرایی شدن مصوبات را پیگیری  می‌کنیم.

استاندار قم افزود: ارائه خدمات به مردم، وظیفه مدیران است و مدیران باید به دنبال کسب رضایت مردم باشند، البته مدیران موفق نیاز به تشویق دارند.

سرمست فرهنگ را پروژه ندانست و تصریح کرد:  26 متولی فرهنگی در جامعه داریم، زمان بودجه همه مدعی عهده دار بودن بحث فرهنگ هستند، ولی در زمان کار فرهنگی از خودشان رفع تکلیف می‌کنند که با این سیاست ،کار فرهنگ صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بهترین کار فرهنگی، کار عملی است و فرهنگ سازی صورت نرم و غیرمستیم اثرگذاری بیشتری دارد و نهادینه می‌شود، حضور کارآفرینان در مدارس طرح خوبی است، کار در مدارس ماندگارتر است و طرح همیار تولید نیازمند تکمیل است.

استاندار قم افزود: زمانی سخنان مدیران در زمینه رونق تولید اثر می‌گذارد که خودشان نسبت به کالای داخلی تعصب داشته باشند.

سرمست با اشاره به عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: نباید این ستاد به دنبال سنگین کردن ساختار باشد، تسهیل روند تصویب و اجرای مصوبات جلسات ستاد ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان