//
کدخبر: ۲۱۰۴۹۸ //
در طرح ارتقای اجتماعی ظفر در کرمانشاه انجام شد؛

کشف و ضبط ۸/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق / دستگیری ۱۰۰متهم و سارق

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۸/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ظفر خبر داد.

کشف و ضبط ۸/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق / دستگیری ۱۰۰متهم و سارق
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین فعالیت در حوزه دستگیری و اکتشافات در طرح ارتقای اجتماعی طرح ظفر، با حضور اداره اطلاعات، اداره آگاهی، اداره مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی استان از سحرگاه امروز آغاز و تا ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز ادامه داشت.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۰۲_۱۸-۰۹-۵۲

سردار جاویدان افزود:در این طرح  جمعا ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم دستگیر شدند که از این تعداد ۴۳ نفر معتاد و مابقی سارقین و متهمان دیگری بودند.

فرمانده  انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف و ضبط ۴۹ قبضه سلاح گرم، ۵۰ تیغه سلاح سرد و توقیف ۱۰دستگاه خودرو که ۵خودرو مربوط به قاچاقچیان و ۵خودرو مسروقه است، خبر داد.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۰۲_۱۶-۰۶-۲۰

سردار جاویدان در ادامه از دستگیری ۳نفر از ارازل و اوباش بنام، که یکی از آنها با درگیری دستگیر و زخمی شده خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها از مطالبات بحق مردم است وبخش اعظمی از  نتیجه را هم مدیون مردم هستیم که از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با پلیس۱۱۰ اطلاع می دهند.

این مسئول همچنین از حمایت دستگاه قضا و دادستان انقلاب شهر کرمانشاه در بحث ایجاد امنیت و برخورد با متخلفین و ایجاد نظم اجتماعی تشکر کرد و افزود:این طرح ها استمرار خواهد داشت.

سردار جاویدان در پایان از مالباختگان خواست از طریق سامانه تعریف شده یا از طریق مراجعه به پلیس آگاهی نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود با توجه به پرونده تشکیل شده و زمان وقوع سرقت اقدام کنند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان