//
کدخبر: ۲۰۹۹۵۷ //
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خبر داد؛

اخذ تمهیدات جهت جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه زائرین اربعین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از اخذ تمهیدات جهت جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه جابه جایی زائرین اربعین خبر داد.

اخذ تمهیدات جهت جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه زائرین اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد تقی زاده عصر شنبه در جلسه کمیته زیرساخت و حمل و نقل ستاد اربعین استان تهران در خصوص جابجایی زائرین اربعین حسینی (ع) در داخل کشور و همچنین کمک رسانی حمل و نقل در کشور عراق گفت: جابجایی زائران کشور به عهده سازمان حمل و نقل به شکل متمرکز با هماهنگی ستاد اربعین می‌باشد و در کشور عراق در حد ظرفیت موجود به عهده شهرداری است.

تقی زاده در خصوص افزایش هزینه جابجایی زائرین توضیح داد: در کمیته حمل و نقل موضوع هزینه حمل و نقل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا افزایش کرایه به صورت خود سرانه انجام نگیرد و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

این مقام مسئول با تاکید بر تأمین زیرساخت‌های بهداشتی آب آشامیدنی یاد آورشد: با استقرار دستگاه‌های تست سلامت آب ادارات آبفا روستایی و آب منطقه‌ای با محوریت آبفای استان تهران به صورت تخصصی در کشور عراق مستقر و در خدمت زائران حسینی می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص پیش بینی اختصاص حمام‌های سیار برای زائرین اربعین حسینی بیان داشت: سال گذشته ۲۰۰ سر دوش حمام سیار طراحی و برای استفاده زائرین در نظر گرفته و مقرر شد؛ برای امسال به این تعداد اضافه شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان