//
کدخبر: ۲۰۹۷۷۱ //

پیش‌بینی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی در حال تحقق است

فرمانده قرارگاه امام‌ رضا(ع) با بیان اینکه پیش‌بینی‌های امام و مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی در حال تحقق است گفت: امروز باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی آماده شد.

پیش‌بینی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی در حال تحقق است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین یکتا در یادواره شهدای روستای ورین شهرستان محلات با اشاره به پیش‌بینی امام راحل درباره وضعیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام(ره) درباره حرکت انقلاب و آینده آن پیش‌بینی‌هایی کردند که امروز همه در حال تحقق است روزی امام(ره) فرمود شاه باید برود که رفت، روزی فرمودند صدام به زباله‌دان تاریخ می‌افتد که عاقبت نحس این دیکتاتور را دیدیم.

وی افزود: روزی صحبت از این بود که با کنار رفتن و نابودی دیکتاتوری صدام، ملت مسلمان ایران و عراق به وحدت بزرگ اسلامی می‌رسند که امروز شاهد این حرکت عظیم و وحدت اسلامی در اربعین حسینی و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت اسلامی هستیم.

یکتا بیان کرد: روزی امام امت فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، امروز که وحدت جهان اسلام را می‌بینیم و حضور مسلمانان ایران و عراق کنار یکدیگر در حرم سیدالشهد(ع)، جبهه مقاومت به پشت مرزهای رژیم صهیونیستی رسیده است.

فرمانده قرارگاه امام‌ رضا(ع) با اشاره به ارزش و جایگاه قبور مطهر شهدا گفت: روزی امام راحل فرمودند این قبور مطهر شهدا و تربت پاک شهیدان دارالشفای عاشقان می‌شود که می‌بینیم نوجوانان و جوانانی که نه امام(ره) را دیده‌اند نه معظم‌له را درک کرده‌اند دلباخته امام و شهدا در مسیر ولایت حرکت می‌کنند و همین حضور مردم در یادواره شهدای ورین در کنار گلزار شهدای این روستا موید همین موضوع است.

وی بیان کرد: امروز فرهنگ مقاومت و انقلاب اسلامی به آن سوی مرزهای کشور رسیده و در دنیا فراگیر شده است، طوری که می‌بینیم جوانان کشمیری چطور با کتاب پرواز تا بی‌نهایت دل به شهید بزرگ ما «شهید بابایی» می‌دهند این یعنی قدرت نرم انقلاب اسلامی که دنیا را مجذوب کرده و همین تعبیری بر سخن گرانبهای امام راحل است که فرمودند باید سال‌ها بگذرد تا جایگاه شهیدان ما معلوم شود.

یکتا عنوان کرد: اما امروز رهبرمعظم انقلاب اسلامی تداوم راه امام راحل هستند و هر چه فرمودند همچون سخن امام راحل یا محقق شد یا در حال تحقق است، همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار با مجاهدان فلسطین و لبنان فرمودند ان‌شالله بزودی نماز را در قدس اقامه می‌کنید و امروز می‌بینیم حلقه‌های مقاومت پشت مرزهای رژیم صهیونیستی خیمه زده است.

فرمانده قرارگاه امام‌ رضا(ع) ادامه داد: روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها فرمودند به این داعشی که ساخته‌اید کمک نکنید کارش در منطقه تمام شود سراغ خود شما می‌آید، دیدیم داعش از خاورمیانه به قلب اروپا رفت و چه‌ها کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه غربی‌ها بر اینکه بشار اسد باید برود تاکید می‌کردند اما رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند بشار اسد می‌ماند و این غربی‌ها و آمریکایی‌ها هستند که بساط‌شان جمع می‌شود و می‌بینیم بساز داعش، آمریکا و سرکردگانشان از منطقه در حال جمع شدن است.

یکتا با اشاره به شهدای گلگون کفن ترور گفت: ملت بزرگ ما 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کردند که در ترورهای کور دشمن و منافقین آسمانی شدند و امروز خون این شهدا و شهدای انقلاب اسلامی در حال ثمر دادن است، رژیمی که ادعای نیل تا فرات داشت امروز با سخنان سیدحسن نصرالله دست و پای خود را گم کرده و رژیم صهیونیستی با این تهدید دبیرکل حزب الله لبنان در ترس و وحشت فرو رفته است.

فرمانده قرارگاه امام‌ رضا(ع) با اشاره به اتفاقات اخیر خلیج فارس گفت: از سویی امروز اقتدار کشورمان را به رخ دنیا کشیده‌ایم به طوری که وقتی پهپاد جاسوسی آمریکا ساقط و ناو انگلیسی در خلیج فارس توقیف شد آمریکایی‌ها حساب کار دستشان آمد حتی ناوشان را از خلیج فارس و تنگه عبور ندادند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها امروز یقین کردند که انقلاب اسلامی و این نهضت خمینی(ره) آغازگر و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و غرور ملی و دینی یعنی اقتداری که امروز در شامات و عراق و غیره می‌بینیم که همه به برکت خون شهدای ماست، شهدایی که وقتی حال کشور و مردممان خوب نیست قواصان شهید دست بسته به مداوای دل مردم ایران اسلامی می‌آیند.

یکتا خاطرنشان کرد: یادمان باشد رهبر معظم انقلاب بشارت داده و می‌فرمایند باید برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده بود پس باید برای تمدن نوین اسلامی آماده شویم.

فرمانده قرارگاه امام‌ رضا(ع) عنوان کرد: البته می‌بینیم مردم ما با این فرهنگ مقاومت و شهادت عجین هستند و ذره‌ای از داشته و انقلاب خود کوتاه نمی‌آیند، به طوری که در همین زلزله اخیر سرپل ذهاب وقتی برای کمک رفتیم یک مادر شهید کانکس نگرفته بود وقتی با این مادر شهید سخن گفتیم اعلام کرد فرزندان و خانواده خود را برای انقلاب داده‌ام برای یک کانکس برای نیاز اولیه زندگی بنالم، هر وقت همه مردم تحویل گرفتند من هم می‌گیرم این یعنی همان روح بلند ایثار که دوام بخش انقلاب اسلامی بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان