//
کدخبر: ۲۰۹۶۳۱ //

نسل جوان، سربازان و افسران بیانیه گام دوم هستند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشجویان و نسل جوان، سربازان و افسران بیانیه گام دوم هستند به همین جهت نیازمند دانشجویانی هستیم که با بصیرت دینی و سیاسی، با کسب علم و دانش و با عملیاتی کردن تجربه‌های دانشی نیازمندی‌های انقلاب را برطرف کنند.

نسل جوان، سربازان و افسران بیانیه گام دوم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدحسین سپهر ظهر امروز در حاشیه اختتامیه بیست و چهارمین دوره طرح ولایت در دانشگده فردوسی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اسناد راهبردی چهل سال دوم بیانیه گام دوم است که اجرا و به‌نتیجه رساندن منویات مقام معظم رهبری نیازمند سرمایه انسانی توانمند، بصیر، متخصص و انقلابی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین دانشجویان نسل امروز را پرتلاش و پرامید دانست و بیان کرد: دانشجویان و نسل جوان، سربازان و افسران بیانیه گام دوم هستند به همین جهت نیازمند دانشجویانی هستیم که با بصیرت دینی و سیاسی، با کسب علم و دانش و با عملیاتی کردن تجربه‌های دانشی نیازمندی‌های انقلاب را برطرف کنند.

وی افزود: انتظار داریم در تربیت نسل دانشجویان انقلابی که بزرگ‌ترین سرمایه‌های ما هستند، همه دستگاه‌ها فعالیت کنند و ما در کنار این مسئله بسیج دانشجویی توانمند و بسیج اساتید آگاهی داریم که برای عملیاتی کردن سخنان مقام معظم رهبری علم خود را به‌ تجربه و معارف دینی بیفزایند.

سردار سپهر مهم‌ترین وظیفه دانشجویان طرح ولایت را تکثیر مانند خود در جامعه دانست و عنوان کرد: این دانشجو باید تکثیر شود، این نیروی انقلابی باید با تفکر راهبردی نسبت به مفاد بیانیه گام دوم اقدام کند، باید مطالبه‌گری و تولید نشاط و امید را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان