//
کدخبر: ۲۰۸۶۹۲ //

افتتاح ۲۰ طرح در حوزه منابع طبیعی در هفته دولت

همزمان با هفته دولت 20 طرح در حوزه منابع طبیعی افتتاح میشود

افتتاح 20 طرح در حوزه منابع طبیعی در هفته دولت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس کولانی مدیر کل منابع و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت به تمامی خدمتگزاران  مردم و دولتمردان اظهار داشت: تاثیر خدمات منابع طبیعی در زمینه های مختلف اعم از آبخیزداری، جنگل کاری و جنگلداری، بهره برداری و اقدامات حفاظتی بر کسی پوشیده نیست .

وی افزود: در سال 97 از اعتبارات صندوق توسعه ملی 200 میلیارد ریال به منابع طبیعی استان اختصاص یافت که ما در کمترین زمان اقدام به عملیات مکانیکی  و بیولوژیکی در 14 حوزه آبخیز شهرستان ها در سطحی معادل 134 هزار هکتار نمودیم که تاثیرات آنها در سیل های اخیر به خوبی بر همگان مشهود بود.

کولانی بیان داشت : این اقدامات مثبت زمینه ای شد برای افزایش اعتبار در سال 98 که مبلغ سی و چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی  و در قالب طرح بوم سازگان زاگرس به استان اختصاص یافت که بلافاصله پس از نشست های کارشناسی اجرای عملیات های آبخیزداری ، جنگل کاری ، مرتع ، بهره برداری، کاداستر اراضی  ملی ،گارگاه های آموزشی  و تسهیلگری  و..... برای 14 شهرستان و 20 پروژه در نظر گرفته شده که قراراداد ها منعقد و اقدامات عملیاتی همزمان با هفته دولت در 12 مورد افتتاح و 8 مورد کلنگ زنی خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان