//
کدخبر: ۲۰۶۸۰۰ //

مبارزه با پدیده قاچاق جزو مهمترین اهداف پلیس است

فرمانده انتظامی استان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین و اصلی ترین اهدافی عنوان کرد که نیروی انتظامی در سطح کشور به منظور تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب تبئین شده دنبال می کند.

مبارزه با پدیده قاچاق جزو مهمترین اهداف پلیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع کارکنان انتظامی جوانرود اظهار داشت: پدیده قاچاق ضربات مهلک و جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد وارد می کند از این رو ناجا یکی از مهمترین اهدافش را مبارزه با این پدیده قرار داده است.

وی افزود: با تلاش همه همکاران در بخش های مختلف، خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق انجام و شاهد رشد کشفیات و همچنین دستگیری قاچاقچیان بوده ایم.

سردار جاویدان در ادامه حفظ امنیت مردم را یکی دیگر از اولویت های پلیس استان برشمرد و گفت: مهمترین مطالبه مردم از پلیس برقراری نظم و امنیت و مقابله مجدانه با اشرار و مجرمان است که پلیس همواره این مسئله را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس با برقراری امنیت در جامعه به دنبال عملی کردن منویات رهبری و شعاری است که معظم له برای امسال مبنی بر رونق تولید انتخاب کرده است، چرا که امروز همه می دانند رونق تولید و شکوفایی اقتصاد زمانی اتفاق می افتد که امنیت برقرار باشد.

وی همچنین، امنیت را زیرساخت رونق اقتصادی معرفی کرد و گفت: همکاران ما با همه توان برای تحقق این مهم تلاش کرده و خوشبختانه در سال های اخیر نیز توفیقات خوبی داشته اند.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی جوانرود، امنیت موجود در این شهرستان مرزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با جلب مشارکت و همراهی دیگر دستگاه ها و خود مردم می توان به این امنیت دامن زد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان