//
کدخبر: ۲۰۵۹۲۳ //
در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه عنوان شد؛

سیاست رسانه ای ناجا ایجاد همکاری تنگاتنگ با رسانه هاست

نشست خبری فرمانده انتظامی و معاونت های انتظامی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

سیاست رسانه ای ناجا ایجاد همکاری تنگاتنگ با رسانه هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی حفظ امنیت در جامعه است و اگر مردم نباشند ما موجودیت نداریم.

سردار جاویدان افزود: خطی مشی ما خدمت به مردم و تکریم مردم است و امنیت بستر ساز تمام فعالیت های فردی و اجتماعی است و ضروری ترین مطالبه مردم امنیت است.

وی در ادامه گفت:نیروی انتظامی به عنوان ابزار حاکمیتی رکنی از ارکان انقلاب و نظام است که باید امنیت را برقرار کند و خوشحالم که در استانی که مهد پهلوانی، دینداری و ولایت مداری است در خدمت مردم هستم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای وظایف از سازمان هایی هستیم که بیشترین ارتباط را با مردم داریم و حوزه ای وجود ندارد،که ناجا در آن حوزه ایفای نقش نکند و نگاه ما اینست که در سایه تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت حوزه رسانه هاست که میتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم.

سردار جاویدان گفت:اگر ناهنجاری در جامعه بوجود می آید دلیل آن عدم علم و آگاهی به موضوعات است و خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی و سرعت و انعکاس اخبار و ایجاد امنیت می توانند نقش ویژه ای داشته باشند.

سرهنگ محمدرضا آمویی معاونت اجتماعی ناجا هم در این جلسه گفت: رسانه پل ارتباطی ما با مردم است و سیاست رسانه ای ناجا ایجاد همکاری تنگاتنگ با رسانه هاست.

معاونت اجتماعی ناجا افزود: افرادی به دنبال تخریب ناجا هستند که رسانه ها باید به حق از ناجا حمایت کنند

وی تصریح کرد:در حوزه عفاف و حجاب ۲۶دستگاه همکاری می کنند که سهم اصلی  را ناجا  ایفا می کند و از رسانه ها خواست تا با نقد مشفقانه،اخلاق مداری،صداقت و شفافیت جوابگوی رویکرد های مخرب باشند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان