//
کدخبر: ۲۰۵۲۶۵ //

آلمان؛ مقصد صادرات خربزه سمنان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با بیان اینکه خربزه‌های سمنان صادرات می‌شود، گفت: آلمان یکی از مقاصد صادرات خربزه سمنان است.

آلمان؛ مقصد صادرات خربزه سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغری در سمنان در تشریح وضع بازار، اظهار کرد: فعلاً قیمت هیچ‌یک از اقلام میوه و تره‌بار گران نشده و قیمت بیشتر اقلام پایین آمده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با تأکید بر اینکه قیمت سیب‌زمینی از هشت، ۹ هزار تومان در هفته گذشته به مرز پنج تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، تصریح کرد: قیمت پیاز به دو هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و گوجه‌فرنگی هم سه تا سه هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

اصغری با اشاره به اینکه هندوانه و خربزه خیلی نوسان قیمت نداشته است، اضافه کرد: شلیل و هلو هم در این رنج قیمت قرار دارد و پیاز هم در این حدود قرار دارد و خیار هم در مرز سه هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد سیر نزولی در بحث قیمت داشته‌اند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با بیان اینکه خربزه، بادمجان و خیار سمنان وارد بازار شده است، تصریح کرد: زردآلو هم از سمت لاسجرد و اطراف شهمیرزاد وارد بازار شده است و بیشتر اقلام مثل سیب‌درختی و زردآلو یک ماه بیشتر نیاز بازار را جواب نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه خربزه‌های سمنان صادرات می‌شود، اضافه کرد: آلمان در کنار دبی یکی از مقاصد صادرات خربزه سمنان است و پسته هم جز اقلام صادراتی استان قرار دارد و سمنان زیتون هم زیاد دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با اشاره به اینکه متأسفانه میدان میوه تره‌بار سمنان از شهر دور است، تصریح کرد: قیمت‌های وانتی‌ها متفاوت با اصل قیمت‌ها است.

اصغری با بیان اینکه ولی درمجموع دولت اول باید فکر تأمین نیاز داخل باشد، اظهار کرد: بعد صادرات را در پیش بگیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان