//
کدخبر: ۲۰۴۹۲۳ //

تجلیل از خانواده نوجوان شهید عملیات کربلای پنج در اهواز

با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای عملیات کربلای پنج استان خوزستان در اهواز تجلیل شدند.

تجلیل از خانواده نوجوان شهید عملیات کربلای پنج در اهواز
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، خانواده یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تجلیل شدند.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار شد خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای والامقام عملیات کربلای پنج تجلیل شدند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی جمعی از ایثارگران، جانبازان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام شرکت کردند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

این برنامه در اهواز، کوی انقلاب، کمپلو شمالی، خیابان لادن(چاوشی)، بین خیابان قصرشیرین و خیابان امیرکبیر برگزار شد که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور داشتند.

خانواده سردار شهید سید طاهر موسوی، خانواده شهید محمد ابراهیمی اهوازی، خانواده شهید عظیم خمبی‌شوشتری، خانواده شهید عبدالکریم نعامی و دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر در این برنامه حضور داشتند و به شهید یوسف سیاحی ادای احترام کردند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی، حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی و شعرخوانی پرداخت و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز درباره مقام شهدا سخنرانی کرد.

همچنین زیارت پرفیض عاشورا توسط عبدالرحمان روهنده از مداحان اهل بیت(ع) استان خوزستان به یاد شهید یوسف سیاحی و دیگر شهدای گلگون کفن اسلام زمزمه شد.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

نوجوان شهید یوسف سیاحی فرزند فاضل است که در سال 1349 در اهواز دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در زادگاهش ادامه داد.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران نوجوانی همگام با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت و در تاریخ 25 دی‌ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید یوسف سیاحی که به عنوان بسیجی از سوی گردان امیرالمومنین(ع) به جبهه اعزام شده بود در سن 16 سالگی در عملیات کربلای پنج با رمز یا زهرا(س) به شهادت رسید و مزارش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

شهرستان اهواز شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرد که سردار شهید سید طاهر موسوی، سردار شهید موسی اسکندری، شهید قاسم جهانیان، شهید یوسف سیاحی، سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مجید سیلاوی، سردار جاویدالاثر شهید محمود نویدی، سردار شهید رضا حمیدی، سردار شهید سید مهدی نجم السادات، شهید قاسم بلند، شهید محمود احمدی نبی، شهید سید مرتضی شفیعی، شهید حسین سلحشور، شهید بیژن ماسوریان، شهید سید محمدصادق مروج، شهید محسن ذاکرشوشتری، شهید خالد ماموسیان، غواص شهید علی نبوی، غواص شهید منوچهر تنگسیری، غواص شهید عبدالکریم کجبافی، غواص شهید عیسی جابری، شهید احمدرضا ناصر، شهید محمدعلی چم حیدری، شهید محمد ظهیری، شهید سید اصلان حسینی، شهید سید عمار موسوی و شهید حسین معماری از جمله آنها هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان