//
کدخبر: ۱۹۹۵۰۰ //

بازدید کاروان خدام رضوی از مرکز فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و گلزار شهدای استان

در دهه کرامت و جشن های بین المللی زیر سایه خورشید کاروان خدام رضوی از مرکز فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بازدید کردند

بازدید کاروان خدام رضوی از مرکز فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و گلزار شهدای استان
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام حسینی رئیس عقیدتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم دیدار و بازدید خادمان حامل پرچم مطهر رضوی در کاروان بین المللی زیرسایه خورشید در کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت، با اشاره به خصوصیات معرفتی حضرت علی ابن موسی الرضا در راستای انس با اهل بیت(ع)، اظهار داشت: انس با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت برکات بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی ما خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی در بازدید کاروان خدام رضوی از مرکز فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه،  با اشاره به اینکه این ثروت و سرمایه معنوی باید در نسل های آینده حفظ شود، یادآور شد: اعتقاد به امامت 12 امامی در زمان امت بعد پیامبر(ص) همواره مورد تاکید و سفارش فراوان قرار دارد و اعتقاد و ارادت به امام هشتم بیانگر شیعه اثنی عشری است.

وی با بیان لزوم توسل به ائمه اطهار و نیز زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم مقدس که ثواب معنوی آن معادل زیارت امام رضا در مشهد مقدس است عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم زیارت با معرفت و قرار دادن شیوه زندگی آنان را سرخط زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام طالب هدایت، خادم مبلغ رضوی کاروان جشن های بین المللی زیرسایه خورشید در این مراسم، اظهار داشت: خداوند نعمت های بسیاری را به ما ارزانی داشته و دو نعمت آنان یعنی سلامتی و امنیت در جامعه پوشیده است، اظهار داشت مردم کمتر قدر آن را می دانند و این نعمت در جامعه پوشیده است.

این مسوول همچنین به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در زمینه کاهش، قاچاق ارتقای امنیت و...  اشاره کرد و گفت: خدمات نیروی انتظامی در مناطق مرزی استان کرمانشاه جای تقدیر دارد.

در ادامه بازدید گروه دوم کاروان خدام حامل پرچم متبرک رضوی صبح امروز گلزار شهدای استان حضور یافتند و از خانواده شهدا دلجویی به عمل آوردند.

براساس این گزارش، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس(ع) پرچم متبرک رضوی را بر سرگلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در کرمانشاه و بهشت حضرت زهرا(س)به گردش درآوردند و در این دیدار مردم وخانواده های معززشهدا به استقبال خدام رضوی آمدند و با آرمان های اسلام و نظام تجدید میثاق کردند.

خادمان بارگاه ضامن آهو با حضور در مرقد حضرت آیت الله نجومی با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار کردند، همچنین از قطعه علمای کرمانشاه بازدید شد و با ادای احترام مردم و عشاق حضرت انیس النفوس(ع) به پرچم متبرک رضوی این مراسم عطر و فضای ویژه ای یافت.

خادمیاران و مردم با اهدای گل بر گلزار شهدا و زیارت پرچم متبرک رضوی ارادت خود را به صاحت مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) به نمایش گذاشتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان