//
کدخبر: ۱۹۰۲۳۶ //

خانواده شهید داراب اردشیری در مسجدسلیمان تجلیل شدند

با حضور جمعی از مسئولان مسجدسلیمان، از خانواده شهید داراب اردشیری از شهدای عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد.

خانواده شهید داراب اردشیری در مسجدسلیمان تجلیل شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برنامه های گوناگونی در مسجدسلیمان تدارک دیده شد.

یکی از این برنامه ها تجلیل از خانواده معظم شهید داراب اردشیری از شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس بود که با حضور جمعی از مسئولان مسجدسلیمان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام شد.

این برنامه معنوی در آستانه سالروز شهادت حضرت مولا علی(ع) برگزار و یاد و خاطره شهید داراب اردشیری گرامی داشته شد.

در این آئین که علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان نیز حضور داشت حاضران ضمن دلجویی از خانواده شهید داراب اردشیری از شهدای آزادسازی شهر خرمشهر، آیاتی از کلام‌الله مجید را برای شادی روحش قرائت کردند.

در پایان برنامه هم از صبر و مقاومت 37 ساله مادر شهید داراب اردشیری از شهدای والامقام عملیات  بیت‌المقدس مسجدسلیمان تجلیل شد.

در همین ارتباط علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از خانواده معظم شهید داراب اردشیری از شهدای بزرگوار این عملیات تجلیل شد که در این برنامه جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند‌.

وی بیان کرد: شهید داراب اردشیری از جوانان شهرستان مسجدسلیمان است که در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اضافه کرد: این جوان دلیر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید و نام خود را جاودانه کرد.

شهید داراب اردشیری فرزند سهراب در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1341 در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود که در دوران جوانی همراه دیگر رزمندگان به جبهه اعزام شد و در کنار حماسه سازان دیگر به نبرد با دشمن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1361 در علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید داراب اردشیری در سن 20 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه خرمشهر شربت شهادت را نوشید و مزارش در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان زیارتگاه عاشقان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان