//
کدخبر: ۲۰۳۵۸۷ //

استاندار البرز : محصولات تولیدی باید قابلیت صادرات داشته باشد

استاندار البرز گفت: فعالیت واحد تولیدی انیستیتو پاستور مصداق بارز اقتصاد مقاومتی براساس منویات مقام معظم رهبری است که محصولات تولید شده علاوه بر تامین نیاز داخل کشور قابلیت صادرات نیز دارد.

استاندار البرز : محصولات تولیدی باید قابلیت صادرات داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از واحد تولیدی انیستیتو پاستور افزود: این مجموعه با قدمتی بیش از 100 سال برای تمام مردم ایران موثر است.

وی ادامه داد: برخی از تولیدات واکسن و محلول های تزریقی در پاستور انحصاری است و  تعداد بسیاری از فرزندان دانشمند و فرهیخته ایران زمین در این مجموعه استراتژیک و مهم با عشق و تعصب مشغول به کار هستند.

استاندار البرز گفت : اکنون پاستور در حال مهیا شدن برای تولید یک واکسن بسیار مهم دیگر نیز است که در این زمینه تفاهم نامه اولیه تهیه و تدوین شده است.

شهبازی  اضافه کرد: امید است با این بازدید بتوانیم موانع راه تولید را برداشته و روند این امر مهم را بر اساس شعار سال مبنی بر رونق تولید تسهیل کنیم.

وی گفت: بخشی از مشکلات مطرح شده که در حوزه اختیارات استانی است به طور قطع پیگیری کرده و دستور لازم را برای حل آنها صادر خواهیم کرد و موانعی ملی را نیز به طور دقیق با مسئولان ملی در میان می گذاریم.

شهبازی ادامه داد: این مجموعه با مجاهدت خاموش در عرصه تولید و سلامت کشور، اسباب آرامش و آسایش مردم ایران را فراهم می کند.

معاون تولید انیستیتو پاستور ایران  نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از اینکه برای نخستین یک استاندار در طول عمر استان شدن البرز برای رفع موانع این مجموعه حضور یافته، افزود: امید است با این نگاه مثبت موانع این مجموعه حل شود و بتوانیم برای تولید محصول مهم و استراتژیک دیگری در پاستور گام برداریم.

دلارام درود اظهار داشت: این میزبانی برای ما افتخاری بود چراکه مبین تلاش استاندار البرز برای حل مشکلات تولید دارو است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان