//
کدخبر: ۱۷۷۲۱۷ //
استاندار البرز :

شرایط در استان البرز عادی است

استاندار البرز با اشاره به بارش نزولات جوی از شب گذشته تاکنون در استان گفت: وضعیت این استان اکنون عادی است .

 شرایط در استان البرز عادی است
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از جاده کرج - چالوس در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سد های امیر کبیر و طالقان در استان البرز تحت کنترل بوده و برنامه ریزی ها به گونه ای است که ورودی و خروجی سد ها با یکدیگر همسان باشد.

وی گفت: هم اکنون ظرفیت خالی سد کرج 85 میلیون متر مکعب و سد طالقان 108 میلیون متر مکعب است.

وی ادامه داد: همچنین ورودی رودخانه فصلی فشند هشت متر مکعب بر ثانیه و رودخانه کردان 20 متر مکعب بر ثانیه است و ورودی و خروجی رودخانه فصلی دلمبر تحت کنترل است.

شهبازی با بیان اینکه محورهای ارتباطی شهری و روستایی استان باز هستند خاطر نشان کرد: جاده کرج - چالوس به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن مسدود شده که امیدواریم تا صبح فردا وضعیت به گونه ای شود که این محدودیت نیز برداشته و تردد از این مسیر نیز جریان پیدا کند.

وی ادامه داد: انتظار ما از مردم استان و مسافران این است که هشدارهای اعلام شده را جدی گرفته و از نزدیک شدن به رودخانه ها و محل هایی که امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد خودداری نموده تا به راحتی از موج دوم بارش ها نیز عبور کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه تاکنون بارش ها در این استان با تلفات جانی و خسارت همراه نبوده ، گفت: فرمانداری ها و شهرداری ها پای کار هستند و اگر فرد یا افرادی بر اثر سیل و سیلاب دچار خسارتی شوند بر مبنای دستور رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری پس از جمع بندی، خسارات پرداخت می شود.

شهبازی افزود: این اطمینان را به مردم البرز می دهیم که تا پایان این شرایط تمامی مدیران استان در آماده باش کامل و درصدد مدیریت بحران های احتمالی ناشی از بارش ها، هستند.

وی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی (25 اسفندماه 97 ) تاکنون 25 میلیون تردد در راه های استان البرز به ثبت رسیده است.

بارش های سیل آسا از شب گذشته در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

استان البرز دارای یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان