//
کدخبر: ۲۰۲۸۹۹ //

برگزاری آیین تجلیل از دست اندر کاران برنامه های دهه کرامت

آیین تجلیل و تقدیر از دست اندر کاران برنامه های دهه کرامت در بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری آیین تجلیل از دست اندر کاران برنامه های دهه کرامت
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه جشن های دهه کرامت را کاری عظیم و یکی از توفیقات عالم اسلام دانست و اظهار داشت:در دهه کرامت بالاترین کرامت این است که در این مراسم خیل عظیمی ازجمعیت حضور پیدا می کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: پرچم متبرک آستان مقدس امام رئوف چون منصوب به امام رضا (ع) است صاحب عزت و احترام است.

آیت الله علما تصریح کرد: در گذشته تسلیم محض بودیم ولی امروز به خاطر حضور در این جلسات اقتدار لازم را در دنیا داریم و انشاالله همه ما بتوانیم در خدمت اسلام باشیم .

در ادامه این مراسم جعفر امامیان سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: اولین سیاست ما در برگزاری جشن های دهه کرامت ایجاد نشاط و معنویت در بین آحاد مردم بود.

امامیان با اشاره به برنامه های انجام شده در دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید افزود:مهمترین جشن در رواق و صحن انقلاب در پارک شرقی کرمانشاه طی ۱۰شب انجام گرفت که در میلاد حضرت معصومه (س)و روز دختر و میلاد امام رئوف با حضور خیل عظیمی از مردم برگزار شد .

وی در ادامه برنامه های انجام شده در دهه کرامت را  برپایی ایستگاههای صلواتی و برگزاری جشن در شهرستان های دیگر استان،برگزاری بالغ بر ۳۰۰برنامه با حضور خدام رضوی و پرچم متبرک آستان مقدس، و حضور کاروان زیر سایه خورشید در هیئات مذهبی، مساجد و بیمارستانها، و مناطق اهل سنت ،تجلیل از برگزیدگان، وبرنامه ازدواج رضوی و منعقد شدن ازدواج معنوی ۴۵زوج، اعلام کرد.

سرپرست آستان قدس رضوی تصریح کرد: مراسم اطعام رضوی هم به همت خیرین و برخی دستگاهها در مجتمع بعثت انجام شد وچند هزار پرس غذا هم در بین مناطق مختلف شهر کرمانشاه توزیع شد.

وی در پایان و در تشریح برنامه های انجام شده در دهه کرامت از برگزاری عصر شعر ملکوت هشتم با همت خادمیاران رضوی و حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کانون شعر و ادب تکیه بیگلر بیگی یاد کرد و اظهار داشت: حدود ۳هزار خادمیار رضوی ثبت نام کرده اند و بهترین فرصت برای ارائه خدمات دهه کرامت بود.

در ادامه این مراسم جعفر همتی بازرس ویژه و نماینده استاندار  در جشن های دهه کرامت گفت: در کل کشور ،این مراسمات را در دهه کرامت نداشته ایم  سعی کردیم بر اساس تاکیدات استاندار کرمانشاه

خیل جشن ها را به سایر شهرستان ها بکشانیم.

وی از مراسم ازدواج ۴۵ زوج در دهه کرامت به عنوان اولین مراسم ازدواج که در آن حضور داشته یاد کرد و افزود:امیدواریم در سال آینده مراسم جشن ازدواج را در شهرستانهای دیگر هم برگزار کنیم.

در پایان این مراسم از دست اندکاران برگزاری برنامه های دهه کرامت تجلیل شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان