//
کدخبر: ۱۳۰۷۱۶ //

کرمانشاه / تبدیل ایران اسلامی به ابرقدرت مستقل از برکات دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از برکات دفاع مقدس تبدیل ایران اسلامی به یک ابر قدرت مستقل است.

کرمانشاه / تبدیل ایران اسلامی به ابرقدرت مستقل از برکات دفاع مقدس است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مصطفی علما در نشست با فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس فرمودند که این جنگ برکاتی خواهد داشت و این حرف در آن زمان که روزانه صد شهید را تشییع می‌کردیم برای بسیاری قابل درک نبود اما امروز برکات دفاع مقدس که ایران را به یک ابر قدرت مستقل تبدیل کرده است قابل مشاهده است.

علما افزود: در سال‌های ابتدایی جنگ رژیم بعثی عراق بیش از 170 موشک خریداری شده از کشورهای غربی را به یک شهر بی‌دفاع مثل دزفول شلیک کرد و صدها انسان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان را در خانه‌های خود به خاک و خون کشید و ما حتی یک موشک برای پاسخگویی نداشتیم و از آن زمان بود که برای دفاع از خود به فکر ساختن موشک افتادیم و امروز ایران بر روی اقیانوسی از موشک‌های ساخت ایران قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیاری از کشورهای منطقه و جهان نیز با الگو گرفتن از دفاع و جنگ ملت ایران به قدرت‌های مهمی تبدیل شده اند که می‌تواند به لبنان اشاره داشت.

وی افزود: لبنان در جنگ 33 روزه اسراییلی را مجبور به تسلیم کرد که چند دهه قبل 6 روزه قدرتمندترین کشورهای عربی را شکست داده بود و این یکی دیگر از برکات دفاع مقدس ما بوده و این مقاومت در حال گسترش است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از هیچ قدرتی در جهان هراس ندارد و آماده مقابله با تهدید از سوی هر کشوری هستند.

امیر فرهاد آریانفر افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس با دست خالی در مقابل ده‌ها کشور جهان ایستادگی کرد و در نهایت به پیروزی رسید و امروز با وجود مدرن‌ترین تجهیزات نظامی ساخت شده در کشور آماده مقابله با هر تهدید کوچک و بزرگی در منطقه و جهان است.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهد کرد و این تهدید چه داخلی یا خارجی باشد زیرا امروز این نظام بسیار قدرتمندتر از آنچه که دشمنان می‌پندارند است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان