//
کدخبر: ۱۸۰۳۷۷ //

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشست خبری که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان کرمانشاه با حضور کلیه مدیران وزارت نیرو در استان برگزار گردید درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت:با اشاره به بارش های اخیر و ظرفیت سدهای مخزنی استان کرمانشاه از عملکرد خوب وتاثیرگذار مجموعه تحت مدیریت خود سخن گفت.

درویشی اظهار داشت: با بیان اینکه در جریان سیلاب اخیر وزارت نیرو همگام با مدیریت عالی استان وظایف و نقش خود را بسیار مهندسی شده و تاثیر گذار به اجرا گذاشته است،فعالیت های انجام شده را بسیار فنی،دقیق و البته کارگشار دانست وخدمات انجام شده را عاملی برای درک حلاوت بارش های جوی وتاثیر مثبت، آن بر سیستم های آبی عنوان کرد.

حجت  الاسلام و المسلمین علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه گفت: ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند سایر دستگاه ها به نقش ارزشمند، هدف دار و مهندسی شده شرکت های تابعه وزارت نیرو برای مهار واستفاده بهینه از این نعمات الهی اشاره کرد.

آیت الله علما در ادامه افزود: به مقایسه وضعیت بارندگی سالجاری با سال های گذشته پرداخته و بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای آینده و مستند نمودن این تجارب برای آیندگان تاکید نمود.

آیت الله علما افزود: لزوم برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این ظرفیت ایجاد شده را امری ضروری دانست و به طور خاص  از وزارت نیرو تشکر وقدردانی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان