//
کدخبر: ۲۰۲۲۶۵ //

‍ تحقق شعار رونق تولید با حمایت از بخش کشاورزی

مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 9 در بازدید از سیلوهای ذخیره سازی گندم شهرستان اسلام آباد غرب از روند خرید تضمینی این محصول استراتژیک ابراز رضایت کرد .

‍ تحقق شعار رونق تولید با حمایت از بخش کشاورزی
به گزارش فرتاک نیوز،

ماشالله ارویسی مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 9  در بازدید از یک مرکز دولتی و یک مرکز بخش خصوصی خرید تضمینی گندم گفت : کشاورزان ولی نعمتان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید تمامی امکانات به منظور ایجاد حس رضایت در این قشر زحمت کش فراهم گردد تا همچنان با انگیزه در راه تداوم خودکفایی کشور از واردات قوت غالب مردم گام بردارند .  

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور اظهار داشت : از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از 405 هزار و 673 تن گندم در قالب 73143 محموله از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است و این روند تا پایان شهریور ماه همچنان ادامه دارد .  

ارویسی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مجدانه استاندار محترم کرمانشاه در پرداخت مطالبات کشاورزان اعلام کرد : با حسن نظر معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تا امروز بالغ بر 412 میلیارد و 539 میلیون تومان یعنی 64 درصد از از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است .

این مقام مسئول افزود : به مراکز خرید تضمینی و عاملیت ذیحساب و تشخیص سازمان جهاد کشاورزی مستقر در مراکز خرید تضمینی تذکرات لازم در خصوص تعیین دقیق افت مفید و غیر مفید داده شده است تا کشاورزانی که تمام زحمت خود را در خصوص تولید گندم خوب و بدون افت  جهت ورود به چرخه تولید نان با کیفیت کشیده اند به حق قانونی خود دست یابند و با مراکزی که این موضوع را رعایت ننمایند برخورد لازم صورت خواهد گرفت .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان