//
کدخبر: ۲۰۲۰۵۶ //

نقطه ثقل تمدن اسلامی رساندن مردم به سبک زندگی دینی است

امام جمعه بندرعباس گفت: نقطه ثقل تمدن اسلامی، رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی اسلامی و نبوی است.

نقطه ثقل تمدن اسلامی رساندن مردم به سبک زندگی دینی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در اولین خطبه نمازجمعه پس از انتصاب به امامت جمعه بندرعباس اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب خط مشی آینده انقلاب اسلامی است که مقصد این بیانیه رساندن ملت غیور و قدردان ایران به اوج احیای تمدن نوین اسلامی بود و نقطه ثقل این تمدن رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی اسلامی و نبوی است.

وی ادامه داد: ملت ایران بداند این پرچم پر افتخار امروز به دوش ملت ایران و انقلاب اسلامی است و باید سبک زندگی اسلامی را به تمام ابعاد زندگی خود وارد کنیم تا کسی که از بیرون می آید بداند اینجا کشور و مملکت اسلامی است.

امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: بخش سلبی تمدن نوین اسلامی آسیب هایی است که در جامعه وجود دارد  و معتقدم اگر بخواهیم مسیر تمدن اسلامی را هموار کنیم باید به دغدغه‌های دلسوزان توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس به بیان نکاتی از حکم خود و دیدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: اولین مطلبی که در فرمایشات رهبری وجود داشت تاکید ایشان به جایگاه استان هرمزگان بود که فرمودند بندرعباس شهر مهمی است و در کشور جایگاه خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: نکته دوم در فرمایشات رهبری مسئله توجه دادن به ظرفیت جوانان انقلابی بود که محور گام دوم انقلاب هستند و بنده مسئوولم و ماموریت دارم در گام دوم انقلاب جوانان عزیز را پای کار بیاورم، دستم را به سوی تمام جوانان غیور دراز می کنم و می گویم ما باید قدم های بلندی را باهم برداریم.

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: دیگر زمان این گذشته است که ما حرکت هایمان بدون برنامه باشد و مطمئن باشید گام دوم انقلاب را بدون برنامه طی نخواهم کرد.

وی اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی بنده فرزند شما مردم هرمزگان هستم و تمام کسانی که در اینجا با هر قومیت و مذهبی زندگی می کنند فرزندان هرمزگان هستند و برای اهداف انقلاب تلاش می کنند و بدانید امروز بخشی از پیشرفت هرمزگان مدیون مهاجران عزیزی است که امروز شهروند هرمزگان هستند.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: تقویت جریان انقلابی و مومن ماموریت بنده است؛ جوانان انقلابی ما باید در متن میدان باشند و نباید به فراموشی سپرده شوند و  سعی می کنم برجستگی های جوانان را برجسته تر کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان