//
کدخبر: ۱۶۹۴۲۸ //

امام جمعه موقت بیرجند: مردم جامعه را در رسیدن انقلاب و تمدن نوین اسلامی یاری کنند

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سخنان رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امید است جوانان و آحاد جامعه برای رسیدن انقلاب به ظهور منجی عالم بشریت و ایجاد تمدن نوین اسلامی یاری کنند.

امام جمعه موقت بیرجند: مردم جامعه را در رسیدن انقلاب و تمدن نوین اسلامی یاری کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام غلامحسین  نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه سوم اسفند آغاز عملیات خیبر است اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) وروز مادر وزن را گرامی می‌داریم وامید است جاعمه با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س)جامعه‌ای پاک باشد واز ولایت دفاع کنیم.

وی افزود:  پس از پیروزی نیروهای انقلاب در سوریه  و عراق امید است  در یمن هم  پیروزیهای نهایی محقق شود و این امر نمونهایی از گام های بلند است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز جریان انقلاب اسلامی به وجود آمده  اما هم‌چنان استکبار جهانی و دست نشانده‌های آن‌ها در کشور علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند اما  غافل از اینکه ملت ایران گام های بلندی برداشته وبرمی‌دارند.

نوفرستی با بیان اینکه قبل از انقلاب دو قطب شرق و غرب، جهان را اداره می‌کردند اما امروز جریان انقلاب اسلامی وجود دارد افزود: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدتها و رشادتهای هزاران شهید فرصتی نادر به ما داده که باید قدردان آن باشیم.

وی بیان داشت: تردید وشک در مسیر نورانی حق انسان را منحرف می‌کند اما پس از گذشت 40 سال از انقلاب امروز نیز ذره‌ای انحراف از مسیر انقلاب و اندیشه و نگاه امام خمینی(ره) به پرچمداری رهبر معظم انقلاب ایجاد نشده است.

نوفرستی با بیان اینکه  دلیل قرآن کریم انسان را به تقوا، شناخت مسیر حق و حرکت در این مسیر تشویق می‌کند افزود: انقلاب ما فقط به معنای تغییر یک حکومت ورفتن یک فرد وآمدن فردی دیگر نیست.

وی بیان داشت: انقلاب به معنای ایجاد یک تغییرات در باروها و ساختار ارزشها است حرکت امام راحل ذره‌ای انحراف از باورها و ارزش‌ها وجود نداشت،.

نوفرستی با اشاره به بیانات رهبری افزود: چهل سال از حرکت نورانی امام خمینی(ره) و ملت ایران می‌گذرد و همان نگاه و اندیشه‌ امام خمینی(ره) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط امام خامنه‌ای صادر شد وجود دارد و رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان فرمودند: از انقلاب خود حراست کنید وآن را به آرمان تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک کنید.

نوفرستی افزود: انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور است و ما با همین نگاه انقلاب کردیم تا مستضعفان را از شر مستکبران و نظام سلطه نجات دهیم و با صدور انقلابمان، به سیطره ظلم جهانخواران خاتمه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان