//
کدخبر: ۲۰۱۳۴۵ //

معاون سپاه : گام دوم انقلاب نیاز به گفتمان سازی دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان باید گام دوم را بردارند تا آرمان انقلاب محقق شده و جریان انقلاب دچار حاشیه نشود ، می گوید : این نقشه راه اگر بخواهد پیاده سازی شود، نیاز به گفتمان سازی دارد.

معاون سپاه : گام دوم انقلاب نیاز به گفتمان سازی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در نشست تبیین و گفتمان سازی انقلاب اسلامی در کرمان افزود: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سند زرینی با اشرافی که بر مسائل انقلاب داشتند، ترسیم کرده اند که باید نسبت به این بیانیه درک و فهم عمیق‌تر پیدا کنیم تا ببینم چه راهکارهایی برای قاعده مندی و برنامه ریزی نسبت به گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر جوانان انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه باید توجه کنیم مقام معظم رهبری با چه هدف راهبردی این بیانیه را منتشر کردند و باید بر مبنای این سوال اقدامات را قاعده مند کنیم اظهار داشت: مخاطبان این بیانیه جوانان هستند، البته به معنای این نیست که بقیه مخاطب نباشند بلکه تمرکز بر جوانان باشد تا خیزشی مانند گام اول ایجاد کنند.

سردار جوانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب چهار نکته را متذکر شدند تاکید کرد: باید بر اساس این نکات کار کنیم و برخی جملات در قالب کتاب، کرسی‌های آزاد اندیشی و کنگره تبیین شود.

وی گفت: عظمت اصل انقلاب اسلامی اولین اصلی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و یکی از کانون‌های تمرکز دشمنان استفاده از جنگ‌نرم، تبلیغات روانی و ابزار سازی تصویری بر ضد اصل انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: برخلاف آنچه دشمن در رابطه با ناکارآمدی نظام اسلامی تصویر سازی می‌کند ما باید بگوییم که در این ۴۰ سال کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمدن سازی سازی اسلامی مخالف هستند افزود: تمدن دشمن مادی گرایانه و لذت جویانه هست، اما تمدن ما بر اساس شریعت و احیای فضیلت است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه: نظام حاکم بر غرب با تمدن‌ما کنار نمی‌آید چون این تمدن بیاید، تمدن آنها باید برود، بیان کرد: راه باقی مانده از راه طی شده دشوارتر است، اما با عظمت جوانان متعهد و ظرفیت‌های کشور این راه طی شدنی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن القا می‌کند که انقلاب به پایان خود رسیده، اما رهبری می‌فرمایند که واقعیت چیز دیگری است.

وی ادامه داد: کسانی می‌گویند به بن بست رسیده‌ایم و برای شکست آن در پی مذاکره با غرب هستند ولی رهبری می‌گویند که عظمت ظرفیت‌های موجود در ایران را درک کنند و در صورت فهم ان می‌توان راه را طی کرد.

سردار جوانی گفت: شکل دهی به حرکت عمومی گسترده با پرچم داری جوانان گام دوم در تمدن سازی انقلاب در بیانات رهبری است و چهار عنصر شناخت صحنه، وضعیت خود و دشمن و شناخت نقاط ضعف خود و دشمن لازمه حرکت کنونی است.

وی تصریح کرد: نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب باید قاعده مند و هدف مند باشد و رهبری در برابر کسانی که می‌گویند مذاکره کنیم، می‌فرمایند همه چیز امید بخش است و ایشان بن بست برای حل مشکلات نمی‌بینند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: دستگیری غربی‌ها از ما لازمه اش دست برداشتن از مقاومت است، اما امید ما به داشته‌هایمان و جوانانمان است.

وی افزود: امروز پهباد فوق مدرن آمریکا شکار می شود که اگر با سامانه روسی این کار انجام می‌شد شاید خیلی مهم نبود اما ما با استفاده از سامانه سوم خرداد ساخت داخل این کار را انجام دادیم.

سردار جوانی تاکید کرد: اگر به جوانان متعهد و مؤمن میدان داده شود هر قفل و بن بستی شکسته می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه سهم ما در تولید علم نشانه امید است افزود: در حالی که جبهه مقابل ما دچار افول شده است، بعضی در داخل در حال قوی نشان دادن دشمن و ضعیف نشان دادن خودمان هست.

وی تاکید کرد: امروز جنگ اراده‌ها است و دشمن با بسیج رسانه‌ای می‌خواهد به ملت القا کند که موشک یا معیشت را انتخاب کنید.

سردار جوانی تصریح کرد: این نگاه خائنانه ای است که درباره موشک مذاکره کنیم تا مشکلات معیشتی حل شود، می‌خواهند ابزار دفاعی را از ما بگیرند و برای اینکه جنگ نشود اتفاقاً نباید مذاکره موشکی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در سه حوزه اصلی در حال نبرد است افزود: فشار روانی برای درگیر کردن فکر و ذهن مردم است تا در برابر مقام معظم رهبری قرار دهند و سعی کردند با بی ثباتی و نا امنی سوریه‌ای سازی و ایحاد بحران اقتصادی به ما فشار بیاورند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: همه اعتراف دارند که ایران در زمینه فشار اقتصادی در حال موفق شدن است، اما در زمینه روانی در حال کار کردن هستند.

وی ادامه داد: دشمن با نیرنگ و تصویر سازی غلط و فصای مجازی می‌خواهد ملت را نا امید کند، اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند نا امید نشوید و مشکلات قابل حل هستند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه جریان انقلاب نباید گرفتار حاشیه شود تصریح کرد: باید انقلاب را سرعت ببخشیم و نایستیم و چشم انداز حرکت بر مبنای تمدن سازی باشد.

وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در تنگنای استراتژیک قرار دارد و اگر در حوزه دفاعی و اقتصادی ما عملکرد متفاوتی وجود دارد به دلیل فرماندهی متفاوت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: در حوزه اقتصاد به سیاست‌ها عمل نمی‌شود، مثلاً در بحث قاچاق باید کالای قاچاق را آتش زد که سهم مهلکی برای کارخانه‌ها محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو کسی را باید انتخاب کنیم‌که سیاست‌های کلان را پیش ببرد و اگر این اتفاق بیافتد حرکت رو به جلو محقق می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان