//
کدخبر: ۲۰۰۵۰۵ //

بیانیه گام دوم انقلاب هسته اصلی پروژه تمدن‌سازی معاصر اسلامی است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب هسته اصلی پروژه تمدن‌سازی معاصر اسلامی است.

بیانیه گام دوم انقلاب هسته اصلی پروژه تمدن‌سازی معاصر اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن رحیم‌پور ازغدی عصر امروز در دوره خط امام(ره) استانی کرمانشاه که در مشهد برگزار می‌شود، گفت: هدف و مسئله اصلی امامت است، چرا که مسلمان را از غیرمسلمان و شیعه را از غیرشیعه تفکیک می‌کند و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی، تفکر، خانواده و اقتصاد و سیاست است و باید دانست که اهل بیت(ع) چگونه زیست می‌کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب هسته اصلی پروژه تمدن‌سازی معاصر اسلامی است، یادآور شد: محور اول انقلاب اسلامی یک پدیده نبود که رژیمی بیاید و رژیمی برود، بلکه همچنان ادامه دارد و مرحله دوم قرار دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک عصر جدید را در دنیا رقم و کلید زده است، بلکه به ملت‌های دیگر نیز سرایت کرده و به‌ملت‌های دور از دسترس نیز الهام بخش بوده است.

رحیم‌پور ازغدی بیان کرد: گذشته را باید خوب شناخت و نباید گذاشت گذشته را تحریف کنند، باید تاریخ و واقعیت را درست فهمید و قدرت ایران را در منطقه شناخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: نسبت‌های جهان تغییر کرده است، ورود جمهوری اسلامی به عرصه جهان، مبارزه با استکبار و پیشرفت با مدیرت جهادی اتفاق می‌افتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان