//
کدخبر: ۲۰۰۴۳۱ //

همایش پیاده روی خانوادگى در کرمانشاه برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت دهه کرامت همایش پیاده روی خانوادگى در تاریخ 21 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

همایش پیاده روی خانوادگى در کرمانشاه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حشمت آرایشی اظهارداشت: این همایش پیاده روی خانوادگی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در روز جمعه 21 تیرماه از محل پارک شاهد تا میدان کوهنورد طاق بستان رأس ساعت 7صبح برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی آستان قدس رضوی در کرمانشاه بیان کرد: هدف از این همایش ایجاد شور و نشاط در بین مردم و  جذب افراد ورزشکار مستعد بعنوان خادمیار رضوی است که ورزشکاران جذب کانون ورزشی آستان قدس رضوی استان می شوند.

وی افزود:  دکتر جواهری رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی  در کرمانشاه و همراهان وی، سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی، از مهمانان شرکت کننده در این برنامه هستند.

مسئول کانون تربیت بدنی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه عنوان کرد: این رویداد بزرگ همزمان شبکه استانی زاگرس و شبکه سه به طور زنده پخش می شود و بیش از 30 میلیون تومان جوایز فرهنگی، معنوی و ورزشی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس  و اهدا وسایل ورزشی  برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.

آرایشی  با اشاره به اینکه 40 هزار بلیط توزیع شده است، خاطر نشان کرد: کسانی که بلیط همایش را دریافت نکرده اند می توانند جهت دریافت بلیط ساعت 7 صبح روز جمعه  به اکیپی که مقابل پارک شاهد مستقرمی شود، مراجعه کنند.

مسئول تربیت بدنی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: اداره ورزش و جوانان، ورزش های همگانی و شهرداری ، نیروی انتظامی، صداوسیما، سازمان حج و زیارت و سایر دستگاههای اجرایی مخصوصا سپاه حصرت نبی اکرم(ص) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از جمله حامیان برگزاری این همایش هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان