//
کدخبر: ۱۹۰۴۴۷ //

حرم امام رضا(ع) مهیای برگزاری شب قدر؛ ندای میلیونی «الغوث الغوث» در بارگاه رضوی طنین انداز می‌شود

حرم منور رضوی امشب میزبان برگزاری مراسم شب شهادت حضرت علی(ع) است و لحظه به لحظه بر تعداد زائران بارگاه منور رضوی افزوده می‌شود.

حرم امام رضا(ع) مهیای برگزاری شب قدر؛ ندای میلیونی «الغوث الغوث» در بارگاه رضوی طنین انداز می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم شب قدر در بیست و یکمین شب ماه مبارک رمضان امشب در بارگاه منور رضوی و با حضور میلیونی زائران بارگاه رضوی شکل می‌گیرد.

در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حضور میلیونی زائران و مجاوران جلوه خاصی به مراسم شب قدر داده بود و امشب نیز اماکن متبرکه آستان قدس رضوی و بارگاه منور رضوی مهیای حضور زائران و مجاوران در این شب عزیز هستند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) از ساعت 20:40 با پخش نماهنگ در صحن جامع رضوی آغاز شود و در ادامه حامد علیزاده به قرائت مجلسی قرآن کریم خواهد پرداخت.

در مراسم امشب قبل از قرائت دعای جوشن کبیر گروه آوای رضوان به اجرای تواشیح و علی زمانیان به شعرخوانی خواهد پرداخت. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دعای جوشن کبیر شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی را امیر عارف و جعفر ملائکه قرائت می‌کنند و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

سخنران ویژه مراسم امشب حرم منور رضوی نیز آیت الله سیدابراهیم رئیسی است که از ساعت 23:40 در جمع زائران به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم احیاء خواهد پرداخت.

برنامه شب قدر 21 ماه مبارک رمضان ساعت 00:45 بامداد به پایان می‌رسد ولی با توجه به تأکید بزرگان بر قرائت زیارت امام حسین(ع) در شب قدر، ساعت یک بامداد این زیارت توسط ابوطالب خالق‌پور قرائت می‌شود.در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) نیز مراسم عزاداری از ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 22:30 در رواق‎ها و اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان