//
کدخبر: ۱۹۹۱۱۶ //

امام جمعه سنندج: استفاده از نسل جوان ضامن توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی است

امام جمعه سنندج با اشاره به لزوم استفاده از توان و ظرفیت های نسل جوان، گفت: نسل جوان ضامن اقتدار و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها است.

امام جمعه سنندج: استفاده از نسل جوان ضامن توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: یکی از پشتوانه های مهم برای توسعه و پیشرفت بهتر کشور استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان است.

وی با اشاره به توانمندی‌های جوانان در تمامی حوزه‌ها، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نسل جوان نقش مهم و حیاتی را داشته است و به همین دلیل باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه نسل جوان می‌تواند کشور را به سمت توسعه پیش ببرد، افزود: همه ما باید در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ظرفیت و توان نسل جوان به شکل بهتری استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های امروز نماز جمعه سنندج به موضوع ایام هفته حج اشاره کرد و افزود: حج بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همدلی در بین کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به برکات و دستاوردهای انجام این فریضه دینی، افزود: از خدای بزرگ می خواهیم که طاعات و عبادات همه مردم در این ایام به ویژه حجاج عزیز مورد رضایت درگاهش قرار گرفته و همچنین آثار و برکات ایام حج در سراسر کشورهای اسلامی نیز گسترش یابد.

امام جمعه سنندج به موضوع بسیار مهم کمک به افراد نیازمند اشاره کرد و افزود: یاری دادن به افراد نیازمند و فقیر یکی از سفارشات اصلی دین مبین اسلام است و همه ما به عنوان مسلمان باید این دستور دینی و الهی را به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کنیم.

ماموستا خدایی به موضوع تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا اشاره کرد و افزود: در اکثر شرایط تحریم های اعمال شده باعث پیشرفت کشور در همان حوزه شده است.

وی بر بهره برداری از ظرفیت های داخلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد و افزود: در این شرایط مسئولان و مدیران باید با استفاده از توان داخلی در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش جدی تری داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان