//
کدخبر: ۱۴۳۷۱۲ //
معاون فرماندار چرداول;

کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است

معاون فرماندار گفت: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان‌ها کمک میکند تا میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی خود را بشناسد.

کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است
به گزارش فرتاک نیوز،

الیاس فتاحی معاون فرماندارچرداول درنشست گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در سالن جلسات فرمانداری در سرابله  تشکیل شد، اظهار کرد: ترویج نهضت مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن است.

معاون فرماندارچرداول گفت: فرهنگ، محوری‌ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می‌شود و یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی، اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه است.

فتاحی ادامه داد:  یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی هر جامعه سرانه مطالعه، میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است. 

وی افزود: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان‌ها کمک می‌کند تا میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی خود را بشناسد.

معاون فرماندارچرداول گفت: تشویق آحاد مختلف جامعه به کتابخوانی از جمله کارهای بسیار اساسی و مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این زمینه می‌توانند ایفا کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان