//
کدخبر: ۱۹۷۹۹۰ //

شرط عبور از مشکلات اقتصادی افزایش تولید داخلی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: شرط عبور از مشکلات اقتصادی کاهش وابستگی به غرب است و این موضوع با افزایش تولید داخلی و کیفیت سازی و خودسازی امکان‌پذیر خواهد شد.

شرط عبور از مشکلات اقتصادی افزایش تولید داخلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا عباس پاشا در دومین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه تبریک عرض می‌کنم و گرامی می‌داریم نام و یاد شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش را تسلیت عرض می‌نماییم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: ایران در حال حاضر در دو جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، با مقاومت و ایستادگی در حوزه فرهنگی در سال‌های قبل کاری از پیش نبرده است و در این حوزه ناموفق بود و در حال تجدید قوا است.

وی بیان داشت: شرط عبور از رکود اقتصادی کاهش وابستگی به غرب است و این موضوع با افزایش تولید داخلی و کیفیت سازی و خودسازی امکان‌پذیر خواهد شد و شرط اصلی میسر شدن این موضوع ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه تولید و کسب کار است.

عباس پاشا تأکید کرد: در حوزه فرهنگی باید آموزش‌وپرورش از پایه اقدام به فرهنگ‌سازی در خصوص تولید کرد و با ارائه برنامه‌ای مستحکم و قوی در آینده نزدیک در خاورمیانه و جهان حرف اول را خواهیم زد.

وی یادآور شد: شرط ورود کشور به بازارهای جهانی فرهنگ سازی، تولید خوب، داشتن محصولی باکیفیت و برند مناسب در سطح جهان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: اصالت و وجود هر دستگاه در شهرستان به خاطر نیاز مردم بوده و باید دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم اقدامات شایسته انجام دهند.

عباس پاشا گفت: مسؤولان تکریم ارباب‌رجوع را به نحو احسن انجام دهند و با روی خوش به مردم پاسخگو باشند، مسؤولان زمینه‌ساز آگاهی مردم هستند باید در آگاهی بخشی در ادارات فعال باشید و شفافیت را در دستور کار اداره خود قرار دهید.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: در حوزه مصرف انرژی باید مدیریت لازم و کافی را لحاظ کرد و با انجام مستمر ملاقات عمومی در ادارات در نهایت تکریم ارباب‌ رجوع در اولویت کاری قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان