//
کدخبر: ۱۹۷۰۰۰ //
رئیس عقدتی سیاسی تیپ 71 پباده مکانیزه سرپل‌ذهاب،

اختتامیه سومین دوران بصیرت امروز ۵ تیر در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود

مادران نقش بسیار بسزایی در تربیت فرزندان دارند و باید فرزندانی را تربیت کنند که با الگو گرفتن از شهدا باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشند

  اختتامیه سومین دوران بصیرت امروز 5 تیر در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 برگزاری دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل‌ذهاب از تاریخ 2 تیر 98 به مدت ۳ روز در تالار این تیپ برگزار شد.

photo_2019-06-23_23-21-37

حجت‌الاسلام داود کوهساری در گفتگو با خبرنگار فرتاک‌نیوز در کرمانشاه با اشاره به خبر فوق گفت: این دوره  آموزشی با حضور بیش از ۵۰ تن از همسران کارکنان پایور و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با همت عقیدتی سیاسی و پشتیبانی سامانه فرماندهی در راستای دستورالعمل‌های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل‌ذهاب افزود: این سومین دوره بصیرتی است که در این تیپ برگزار می‌شود و سیصد و پنجاهمین دوره‌ای است که توسط اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در سطح نیرو زمینی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری چنین دورهایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و واکسینه کردن و مصون کردن خانواده در برابر این آسیب‌ها دانست  و تاکید کرد که مادران نقش بسیار بسزایی در تربیت فرزندان دارند و باید فرزندانی را تربیت کنند که با الگو گرفتن از شهدا  باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشند.

این مسئول تاکید کرد: مراسم اختتامیه سومین دوره بصیرت امروز چهارشنبه مورخه 5 تیر 98 با حضور مسئولین لشگری و کشوری شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین خانوادها و و نمایشگاه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان