//
کدخبر: ۱۹۶۵۱۵ //
به مدت سه روز برگزار میشود؛

دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل ذهاب

این دوره آموزشی با حضور بیش از ۵۰نفر از همسران کارکنان پایور و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با همت عقیدتی سیاسی و پشتیبانی سامانه فرماندهی در راستای دستورالعملهای فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌گردد.

 دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام داودکوهستانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سرپل ذهاب در این مراسم اظهار داشت: این سومین دوره بصیرتی است که در این تیپ برگزار می شود و سیصد وپنجاهمین دوره ای است که توسط اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در سطح نیرو زمینی برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری چنین دورهایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب های اجتماعی و فضای مجازی و واکسینه کردن و مصون کردن خانواده در برابر این آسیب ها دانست و تاکید کرد: مادران نقش بسیار بسزایی در تربیت فرزندان دارند و باید فرزندانی را تربیت کنند که با الگو گرفتن از شهدا  باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشند.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۳_۱۹-۴۰-۰۸

شایان ذکر است آیین مراسم اختتامیه سومین دوره بصیرت روز سه شنبه مورخه ۹۸/۴/۵با حضور مسئولین لشگری و کشوری شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌گردد و در حاشیه این مراسم هم نمایشگاه کتاب و نمایشگاه تبیین گام دوم انقلاب بمنظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین خانوادها هم برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان